by amanda

| Vardag

På gymmet gick det mycket bra. När vi kom dit bytte vi om och så. Sen fick vi värma upp på banden. Efter det visade en kille oss 3 olika maskiner som han sa var bra för oss. På ena tränade man ben och rumpa, på den andra var det rygg och armar och på den sista var det mage. Vi tränade lite med dom och sen sprang vi på bandet. Vi höll på mellan 5 och halv 7. Så kom inte hem fören typ 8 ?! Då lagade jag mat och sen hoppade jag in i duschen. Efter det rakade jag benen och bla bla. Nu ska jag svara på komentarer. Vet inte om jag bloggar mer sen. Får se, puss så länge

Bee

sv; görs nurå? :)

alexandra

sv; svarar på kommentarer, du då? :)

karolinajonsson

fin blogg :D

D A N I E L A ♥

- ja allt bra?:)

Anonym

:) Läs gärna mitt inlägg "Våga följ dina drömmar". Skrivet av mitt hjärta.

D A N I E L A ♥

- jo det är toppen :D

O L I V I A - http://ooliivias.blogg.se

Allt bra med dig ? =)

frisör

tack<3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. tack :D

ja <3

O L I V I A - http://ooliivias.blogg.se

nice ! :D dt e super :)

D A N I E L A ♥

- har bara tagit det lungt mest, så inte mycket:) själv?

Becca

Va tycker du? Systemkamera eller vanlig digital?? :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja men ladda upp bilden i tezst bloggen så lägger jag in headern i test bloggen först :D

vilken är vilekn då?<3

- M a r i a

sv; lät roligt;p har varit i skolan, pluggat och träffat en kompis.

är allt bra idag då?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. okej, ja gör det :D!

Cajsa

hahaha tack sötnos..xD

D A N I E L A ♥

- okej nice :)

alexandra

fototävling på bloggen kika in där:

http://randomabilder.blogg.se/2011/february/manadens-bild-februari.html#comment

D A N I E L A ♥

- ja, det är sååå mumsigt :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. det blev inte alls som jag hade tänkt, kolla :)!

laceeee

ehehe, fin bild :) jag skriver fel ibland ehehe ser dåligt!

D A N I E L A ♥

-hihi yes:) händer imorgon då?

Cajsa

göres sötnos?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. jag hittar inte knappen, annars får man kapa av en liten bit av headern :)

Cajsa

jag svarar på kommentarer och äter kvällsfika...ska sova om nån timma. :P ska försöka skriva ett lite roligare inlägg också..xD eller ja... roligare är det i alla fall..xD

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jag vene du får klippa bort lite av bilden tror jag :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. se bloggen, mer än det kan jag inte :)

Cajsa

nja, men måste. :P

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: vad bra :D

varsågod! :)

måste sova nu <333

L I K E S O F I E [foto]

- okej, ska nog sova snart :) <3

Cajsa

hehehe, jag har varit riktigt tråkig i bloggningen idag tycker jag..xD

t h a i p i n n e n ♥

sv; tack så jätte mkt :D

Angelina

vill oxå på gymmet!! skulle träna idag och nu säger kompisen (hon som skulle träna med mig) att hon är sjuk :(

Liza

Var gymmar du ?

Diggar bloggen :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: