by amanda

| Vardag

Hemma från skolan ! Jag och Hanna är hemma hos mig och lagar mat. Vi ska snart börja dra oss mot henne. Skulle egentligen bara hit för att hämta mina träningskläder. Idag ska vi ju prov gymma. Klockan 5 har vi bokat tid. Jaja, så vi ska snart till henne för att hämta hennes kläder och plugga lite. När Filippa slutar kommer hon också. Men jag bloggar hemma hos Hanna eller när jag kommer hem. P&K

fula men samtidigt fett snygga!

sannalitens.blogg.se

Svar: För att jag åkte av hästen och bröt armen :P :) Har du några roliga planer för dagen då? :)

Anna

Okej, vilken färg?

Lotta

Fina bilder i headern :)

Jennie ♥

sv: allt är fint här :) vad har du för planer idag?

JOSEFINE THYBERG

inga problem :)

sofiie - bloggare i värmland

så bra :)

jag mår bra är lite trött bara!



tack!

Amanda

sv: yesyes :)

FlizanLizan

sv: okok, ser på 16 and pregnant ;P

Matilda♥

tack:)

sofia

jodåå :D Gick de bra på gymmet då? :D

Johanna

Samma här, är så glad just nu ^^

L I K E S O F I E [foto]

- yes :) vad gör du? :D <3

linnea

sv: skönt! jodå, det är bra med mig med :D

Bee

sv; segar just nu xD

ronja

fina tjejer :)

lisacorneliaa§

fin bild :)

TypHaannaa

Det är bra med mig med! :)

Gjort idag??

t h a i p i n n e n ♥

sv; härligt, jo här med :)

Madde - en fotoblogg

nja, inte mkt ;P

fanny

okidoki=D

D A N I E L A ♥

- För att jag ville testa något nyytt:)

Majja

Vill du vara med i veckans blogg?

Komentera det här inlägget och skriv du vill vara med om du vill vara med :)



http://lifeinthephotos.bloggplatsen.se/2011/02/21/4669988-veckans-blogg/

MADDES

Jag hade en helt okej helg med både kompishäng, mys med killen och praktik. Hur mår du idag?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: