by amanda

| Vardag

Som jag skrev tidigare i ett inlägg så åkte jag till mamma för att hämta lite saker. Kom hem för en stund sedan så vi åkte ganska sent. Till middag lagade min gullig pappa pasta carbonara. Allt för mig, right papsen? ;) Hur som helst så börjar klockan närma mig sent, vilket innebär att det här blir mitt sista inlägg för idag. Imorgon slutar jag klockan 4 - kan det bli värre ? Okej, gräns. Godnatt ♥

Emelie Jägerbert

svar: jaha vad heter dom? vilken kass går dom i? :)

bor du i norrtälje? :D

my wesström

bra här med :D

händer i morgon? :)

frisör laalee

heeej, fin header du har:)



besök gärna mig, skriver bl.a. om mitt yrke som frisör:)

LINDAVIOLA!

sv; Vad bra :).

Cajsa

hahaha ok, kul! xD jag ska bara dega och göra klart min mosters nya design. :P

LIJNA

SVAR: har lagt till dej nu din tur:)

Amanda

Nej typ inte hehe :)

Anonym

låter som härliga planer :D

L I K E S O F I E [foto]

- vi är iallfall vänner nu, vi pratade med varandra på msn tidigare ikväll.. jag vet att han varit en idiot mot mig, men jag kan inte släppa honom, jag vill vara vän med honom ändå.. så det är chill nu :) <33

nadjamelzen

ohnej ren sanning <3

Jessica

Tusen tack :D

angelica - makeupartist

carbonara är min favorit:D

Alexandra

ser ut som en bra vecka :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: härlig vecka :)

Emelie Jägerbert

svar: lina går i min klass och elliot går ju i 8:an ;p

Julia

fin blogg, allt bra med dig?

Z i r r e s ♥

mm ':)

amanda - fotoblogg ♥

vad gördu?

O L I V I A - http://ooliivias.blogg.se

hihi detsamma :D

Emmie

sv: Igår kväll var det soffläge som gällde för mig :) allt väl med dig? :)

hanna ♥

händer idag då? :)

M E L L I I E E

sv: okej, vi har lov nu :)

♥ KHANGKHENG´S

göru ? :)

emma

sv: ja, full vecka du har :D

Anonym

sv aw tack<3

allt bra?

Julia

SV; Okej det låter bra :) Jag har sportlov så idag ska jag och lillebrorsan till den nya simhallen i stan tänkte vi! :)

Ha en trevlig dag!

Jennie ♥

sv. vad synd :( min helg var jättebra. allt bra idag d?

sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, jaa, mår du bra idag? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

Anna med A

vad gör du? :)

sandra

aa men den står hemma hos en kompis :P Hon hämtade den i förrgår åt mig för hon och martin är också kompisar :P

ida

nej, det tycker jag inte :)

N A T H A L I E n y r é n

Idag har det varit skola, för din del då? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: