by amanda

| Vardag
Solsidan var väl ganska bra. Inget märkvärdigt liksom, bara något jag kollar på då och då i brist på annat. Efter det satt jag och svarade på lite komentarer innan jag hoppade in i duschen. Jag blev precis klar och ska snart sätta igång med föning och plattning. Jag kommer inte blogga mer idag, men jag kanske bloggar imorgon innan jag går till skolan. Så vi hörs kanske då. Tills dess får ni ha en fortsatt trevlig söndag kväll !

gammal bild, jag älskar dig tvilling
ronja

sv: tack :)

fin bild!

my wesström

händer i veckan? :D

S'

ja super bra faktiskt! :)

dusj? ((:

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej, ja :)!

LINDAVIOLA!

sv; :).

S'

jaha.. vadåra.. ? ;/

wilmaaa

ja:)

Angelica

Du får sova gott och drömma sött !

wilmaaa

ska till min läkare och sjukgymnast:) durå?<3

S'

jaha.. nej men någon dag måste man ju vara hemma och inte göra någonting.. (a)

S'

jo det förstår jag ;D

emma

sv: tack :D

LINDAVIOLA!

sv; Skola och gymnastik, själv?

Cajsa

göres sötnos?

Jessica

Jorå :D

wilmaaa

ja!

okej nice:)

EMMI - modeblogg

- Ja det är dyrt! Därför jag håller min till makeup o så ;D

tusse

Jo det är bara bra med mig också! :)

ammi

Snälla var me å rösta i min snopp tävling! <3

matilda

Gött det ;D

emma

sv: göra imorron då ? :D

nadjamelzen

låter kanon :D<3

frisör laalee

:)

Line

fint blogg. hoppas det är bra med dig. hare nice :)

L I J N A

följa varandra på bloglovin?:)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: idag blir det skola, du då? :)

my wesström

okok.

hur mår du idag ?:D

sara - only me

söta<3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: