by amanda

| Outfits


Jag har inte så mycket bättre för mig än att springa runt såhär och längta efter sommaren. Jag är verkligen trött på vintern nu! Men nu är jag hungrig så ska gå och hämta något att äta. Puss&Kram

Matildis.

Hittat på nåt roligt i helgen? :)

ronja

sv: tack :)

fint!

Z i r r e s ♥

okej , vad för något? jag spelar innebandy & fotboll! :)

Alexandra Ekstrand - frisörelev ♥

sv; haha ja där är dom ju;)

my wesström

jo min med :D

vad ska du göra idag då? :D

L I K E S O F I E [foto]

- japp, jag frågade han såhär "iggar du mig eller?" han ba: aaa

jävla idiot!! :'( <3

nadjamelzen

söt outfit :D



och tack <3

Z i r r e s ♥

Okej :)

Bowling är kul! ^^.

nadjamelzen

lugnt :D<3

L I K E S O F I E [foto]

- ja fyfan, idiotjävel... <3

Matildis.

Låter skönt. Själv har jag åkt upp till Umeå och är här o umgås med släkt o vänner! :)

L I K E S O F I E [foto]

- japp. jag ska fråga vafan han håller på med och varför han gör såhär mot mig.. <3

Z i r r e s ♥

nää , bilden är från http://weheartit.com/ :)

Anna <3

Åh jag ÄLSKAR din design! :D Har du gjort den själv???

jennifer - photography

Hej igen, förlåt för sent svar

Allt är bra med mig, själv? ")

Z i r r e s ♥

aao :)

L I K E S O F I E [foto]

- jag orkar fan inte med honom snart... <3

marina

sv: hur är det idag då? :)

my wesström

nja, promenad med en kompis kanske :)

gjort i helgen?

Cajsa

hehe ja..xD

elin&sara

fin blogg, tjejen! :))

Kimmy

Meeen goosh va snyggga kläder! Ska heelt klart börja följa din blogg!! Kraam!

frisör laalee

härligt:) hoppas du kikar in fler ggr:)

Jessica

Du är inte ensam om att längta efter sommaren!

Matilda♥

ja visst gör det! fina shorts:)

Cajsa

suttit vid datorn..xD

LINDAVIOLA!

Åh, längtar tills shortsen kan plockas fram!

EMMI - modeblogg

- hehe aww tack ska du ha! :)

Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=VPVYpWNWjWE

Jessica

Hahaha :D

Tackar!

N A T H A L I E n y r é n

åååh älska sommaren :(

sandra

mm så måste ju hälsa på :D

Anna

Varse :)

Haft en bra helg?

-Cajsa (Fotoblogg)

Tack :))



fint

thessan :]

Vart har du köpt shortsen? :)

SKITSNYGGA! :D

fint :)

diana&nadia

och vem vill inte ha sommar? ohh längtar. fin blogg föressten:)

Malin Sundin - hobbyfotograf

snyggt!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: