by amanda

| Vardag


Godmorgon Godmorgon :) Hinner slänga in ett snabbt inlägg. Jag sitter och äter frukost just nu, har klätt på mig och ska alldeles strax börja med sminket. Jag är så himla tröttt. Kunde inte somna igår så la mig i mammis säng. Låg där en halv timme kanske innan jag drog mig till mitt rum igen. Låg och vände och vred på mig men till slut somnade jag. Nog med det. Hoppas ni alla får en toppen dag.

sandra

varsågod :)

Emmie

sv: Tack. Allt väl med dig? :)

t

söt :)

Sannalitens.blogg.se

Svar: Tacktack! :) vad gör du idag då? :)

elin ★

svar' yes :)

har du lov?

Anna med A

ja :)

ELLA GRÖN

vad gör du då?:)

Alexandra

söt bild :)

claramaja

Allt bra?:)

Angelica

Hoppas att du haft en bra dag ;)

Dilan D

gullig bild <3

:D

Kan du skicka fler bilder till din design? :) Det skulle vara lättare för mig då och göra en snygg :) puss!

Enya

allt bra idag? :)

Sara - Only me

söt <3

åh du är super söt !

Nathalie

fin bild:)

vilken klänning tycker du är finast utav dom jag lagt upp?:D http://liborius.blogg.se/2011/february/dresses.html#comment

wilmaaa

okej! ska göra mina övningar nu, sen se några avsnitt av solsidan:d<3

Diman Dilir

yes yes :D



fin bild ♥

Cajsa

pinsamt för mig menar jag..xD vill inte säga om det nu är fel.. :P

L I K E S O F I E [foto]

- okej bra.

jo egentligen, men alltså vi gillade ju varandra båda två och ville det, så då blev det så :) jag var ju även tvungen att sova hos han den dagen vi blev tsm eftersom min min kompis slängde ut mig och min andra kompis <3

Cajsa

okej..har för mig att du gjorde slut med en kille för några månader sedan...eller är jag helt ute och cyklar? (A) som sagt...kan blanda ihop med en annan också.

sandra

nej vem gör det egentligen? haha :D

sandra

haha ja :D

claramaja

Det är ganska okej!:)

L I K E S O F I E [foto]

- yep, ah vi pratade lite för ett tag sen, och vi ska snacka i skype lite sen tror jag, om jag vågar.. :( <3

C E C I L I A ♥

Fan vilken söt bild :D Du är så jävla söt kusin ♥

jessica

sv' tack! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: