by amanda

| Vardag

Jag har inte gjort så mycket ikväll. Pluggat spanska, duschat, chattat och lyssnat på musik. Just nu sitter jag även och spelar fia med knuff på king.com Haha, så uttråkad är jag. Nej men jag ska snart stänga av datorn, föna och platta håret och efter det blir det läggdags. Imorgon tror jag att jag ska träffa Ida, hon ska nämnligen färga mitt hår. Men vi hörs imorgon. Puss&Kram

Elin Sandelin

sv: :D <3

nadjamelzen

haft en bra dag?<3

Netty♥

sv' haha jo de är skit svårt :o<3

L I K E S O F I E [foto]

- jag och min kompis skulle sova hos våran gemensamma kompis, och då på kvällen så gick vi till ica för att köpa dricka, så vi gick dit och då såg vi en kille på cykel och vi snackade lite med han, sen satt det två killar bakom en snöhög (den ena var han som är min pojkvän) och sen då drog jag och mina kompisar och då började dom där 3 killarna följa efter oss och vi blev typ lite rädda.. sen så fortsatte dom att följa efter oss en bit sen stack dom och vi fortsatte att gå hem, sen så kommer dom efter oss igen och ger oss deras nummer, så vi stannade och pratade med dom och typ fick deras facebook och så, sen vid typ 1 på natten så gick vi hem och satte oss vid datan och snackade med dom, så jag började prata med han som är min pojkvän och ah han gillade mig och jag honom.. sen någon vecka efter så ångrade jag mig.. jag ville inte vara tsm med honom för allt gick för fort.. han var lite för på.. så jag nekade honom. sen träffades vi på min kompis fest typ.. vi hade bestämt att vi skulle träffas och gå på ett singelparty tillsammans med våra kompisar. och när jag såg honom så blev jag kär igen.. så vi sen när vi var vid dedär singelpartyt så frågade han mig om vi skulle ta en klisterlapp som betydde att man var på G med någon och jag gick med på det.. sen den kvällen så hånglade vi första gången.. och ah dagen efter så ändrade vi våran relationsstatus på facebook och då var vi tsm, så det är så.. oj det blev lite långt, hoppas du orkat läsa. <3

sandra

söta tjejer :D

Cajsa

jo, så långt fattade jag... :P men tror jag vet vad det gäller om jag inte blandar ihop dig med en annan bloggerska. tänker inte säga vad jag tror att det är. Pinsamt för mig om jag är heeelt ute och cyklar..xD

idaida

varför platta håret när du ska gå o lägga dig ? :)

♥ KHANGKHENG´S

ja det är verkligen toppen :)

Svar: Inget speciellt, själv? :)

Dilan D

gulligt :D

sofie

Nedsatta priser på min bloppis, fynda både kläder och böcker inne på min blogg! ;D



http://sofieskogstrom.blogg.se/2011/january/saljes-klader-i-mangder.html

EMMI - modeblogg

- ja absolut! sov gott=)

Angelina

sv: var så lite så :)

ronja

sv: hihi :)

fin ny header!

♦ • . josefine

sv: okej :)

vad gör du då? ^^

SANDRA

åhhh, tack det samma!

Hihi :)



Haft en bra tisdag?

hanna ♥

haha, okej :)

LINDAVIOLA!

sv; hihi, tack :).



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: