by amanda

| Vardag

Jag och Hanna sitter hemma hos mig. Vi kom hit vid halv 10. Vi hade hål timme så passade på att plugga på en uppgift som skulle vara klar imorgon. Sen gjorde jag ännu en uppgift som jag missade när jag var sjuk. Har läst en halv timme också eftersom det var ett krav om vi skulle gå hem. Nu ska vi göra lunch och sen dra tillbaks till skolan vid 1. Vi slutar klockan 4 idag. Då drar jag nog hem. Efter skolan har jag föreslagit att vi ska bowla. Så vi får se om familjen vill. Men jag tror det blir så. Jag uppdaterar när jag kommer hem i allafall. Puss&Kram

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. tack!! :)

PAUSE

skönt att vara hemma några timmar på dagen :D

fanny

jippie:D

Alexandra

söt bild :)

kaffehörnan

Vad charmig bild

Johanna

Taack:)

Ellen

- Jo det e bra med mig, vad har du gjort idag?^^

已知 Mohammedi Al-debis™

sv: jahp :)

tack

M A T I L D A ♥

sv. ja, cp tråkigt! fast egentligen är ju inga läxor roliga? xD

Lova

haha, chill bild :)

händer ikväll?

EMMI - modeblogg

Ha en underbar dag och kväll! ♥

therese

Bara bra och dd?

D O L L Y

nah



kul bild :)

Sara - Only me

Hej! nu har jag utsett dagens cutie ;)

kolla in om det var du som vann! om nt? Ny chans!

amanda

Vad gör du?

ronja

mysig bild :)

S o f i e ♥

fin bild :)

Jessica

Skola :( sjdå?

ElinRebby

Jätte snygg heder!!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: