by amanda

| Vardag

Hemma igen, och f*n vad roligt det var att spela bowling ! Det var så himla länge sedan, jag hade verkligen sett fram emot det. Vi gick och kollade runt lite innan vi körde. Vi körde 3 omgångar, jag vann 1 och kom 2a dom andra. Jag var bäst :D När vi var klara åkte vi till Tallkrogen där vi åt på en pizzeria. Sen skjussade dom hem mig. Jag har spelat lite piano eftersom jag missade musik lektionen i tisdags. Menmen, nu väntar jag på att Hanna ska komma hit eftersom vi ska öva lite mer tillsammans. Alla bilder som togs idag blev dåliga, tyvärr. Men ni får en tråkiga. Haha, puss&kram

F O T O// melissa

hehe, jepp :)

jag ska snart hyra i rymden finns inga känslor... om den finns :D

william

bowla är så roligt:DDD

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. haft en bra helg ? :)<3

M A T I L D A ♥

sv. japp :D



Gör du då? ^^

Cajsa

har du några låtförslag? ^^

amanda

vad gör du?

FannyFredrica

Svar: Man ja precis! ^^

{Emma}

sv: Vet ej :}

Liza

Hej, jag behöver förslag till vad jag ska göra i mina videos! Kika in i inlägget och se för mera info! :)

http://lisawigortssson.blogg.se/2011/february/ge-forslag-kommentera.html

KeyYo

- Wöö, snällt :D

EMMI - modeblogg

- jo samma här :) har din helg varit bra?

S o f i e ♥

Grattis & varsegod! ;)

D O L L Y

följer vi varandras lovin ?

FannyFredrica

Svar: Ja verkligen! :D

ronja

sv: aa :)

amanda

sjunger (:

ronja

sv: tack :)

M A T I L D A ♥

sv. samma :)

amanda

okej ;D <3

FannyFredrica

Svar: Nja, den hade kunnat vara mycket bättre ^^ din då?

Elin Toreborg-Foto

Åh va roligt med bowling! :)

Khangkheng´s ♥

härligt , samma här :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: