by amanda

| Natur

Godmorgon ! Jag vaknade för ganska länge sedan men låg kvar i sängen typ en timme. Sen gick jag upp och nu sitter jag framför datorn. Bloggar som ni märker och små kollar på One tree hill. Ovanligt va ? Jag vet inte vad som händer idag. Ikväll ska jag ut och äta med mamma och Jouni på någon resturang. Och innan dess ska jag kanske träffa Annie en stund. Men vi hörs om det senare, pussar amanda

Foto: Jag Kamera: Canon EOS 1000D

JOSEFINE THYBERG

händer den här helgen då? :)

A D E L I N A

vilken fin bild! :)

FannyFredrica

Svar: åh vad jag börjar längta till sommaren nu! XD

Ska du se på melodifestivalen idag?



Kram, kram.

Anonym

klart ;)

M A T I L D A ♥

sv. ja, skit grym! fast jag fattade inte hela tiden, vi hade nämligen ingen text, haha XD

sofiie - bloggare i värmland

tack :)



händer ikväll? :)

ronja

fin bild!

wilmaaa

tack!:)<3

- M a r i a

sv; krya på dig:(



har lagt till dig nu :) lägg till mig också!:)

S o f i e ♥

Dagens blogg är nu ute på bloggen! (:

Var det inte du som vann? Anmäl dig igen!

Angelina

sv: var så lite så :)

GUEVACCI

haha okej ;P skaru kolla på melodifestivalen dÅ?

vilekn fin bild :)

angelica

är allting bra med dig? :-)

Linn :)

tack så mycket :)

Anonym

Ny tävling!

Var med och tävla om en alla hjärtans dag present som är hemlig.

Det enda du behöver göra är att lämna en kommentar att du är med.



Lycka till!

Kram natalies.se

sofie

sv: ja verkligen! Kolla på det förut väldigt mycket. Funderar på att börja kolla igen! :)

Dilan Dilir

fin bild :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: