by amanda

| Vardag


"love means exposing yourself to the pain of being hurt. deeply hurt by someone you trust"


Idag mötte jag i allafall Max och vi tog en liten promenad inne i stan. Satte oss sedan på Espresso house, fikade och pratade. Vid halv 5 drog vi till bowling träningen. Det var kul, vi var väldigt få men det gick inte så jätte bra. Fick skjuss hem sen, åt middag och drog ut igen. Träffade Jair men vi gjorde inte så mycket så han drog. Jag stannade och umgicks med Filippa, Julia och Linn en stund innan jag också gick hem. Nu sitter jag bara och kollar på tv. Men ska väl snart röra mig mot sängen, synd bara att jag inte är ett dugg trött. Men bloggar imorgon, puss&kram

sv; Ja :D Fin bild (;

angelina

sv: jo det var riktigt mys :)

så lite så :)

Lina Henke

Sv: Hehe, va kul att du gillade de, hoppas att det kan vara bra för någon! :) Livet ska vara kul såsom allt i det! Ha en underbar dag! :) Kram!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej okej :)

Cajsa

typ inget..jag har precis vaknat...allt bra?

LINNEA

tack igen !! <3

FlizanLizan

sv: hehe aa de hoppas jag med :D

Therese Ahlström

Låter mysigt :)

Lina Henke

Yes, jag följer dig nu :)

M Y W E S S T R Ö M

fin du är :)

hur känns det att det är julafton imon då? :D

Cajsa

haha nej. :P

de är för feströkning. Sedan har jag varit nära på att köpa cigg varje gång jag är deprimerad (och som du kanske vet så är jag det ganska ofta) så detta hoppas jag kommer få mina tankar på det kommer släppa...en sak i taget. ;-)

MICHAELA - FOTO

sv: tack! :D

Allt bra med dig idag?

Cajsa

jo de är ju liksom helt ofarliga dessutom...det är ju bara för "njutning".

annaj ~

sötnos!

Hoppas du får en jätte bra dag nu innan julafton! :)

Malin

Mys med fika:)

Alexandra

Fin Blogg! :) allt bra?

GOD JUL

saraspencer

ooh love espresso house! :D

Cajsa

ja precis. så då slipper man höra "va tråkig du är då!" eller "varför ska vi gå ut med dig om du inte vill pröva nya saker?" då kan jag vara mindre tråkig SAMT att jag får faktiskt röka dessa inomhus, vilket de inte får med sina, de måste ut i denna kyla som är nu! ^^

CAISA KÄLLGREN

sv: tack! :)

FlizanLizan

sv: allt bra? :D

MADDISENJ

Vad ska du göra idag tjejen?

hanna ♡

tack så mycket snälla du! :D

Sophie' ♥

- aw tack :) <3

Alexandra

Sv: Jo allt är bra med mig med :) och tack!

M Y W E S S T R Ö M

ok, nej faktist så längtar jag inte så speciellt mkt.

har ju inte önskat mej något speciell ;)



vad gör dudå? :)

EmJo ' Flytta utomlands

sötnos!



min trygghet är ju här ghemma D:

Kram,

Emma - http://emjo.blogg.se

M Y W E S S T R Ö M

och självklart kan vi följas på bloglovin!

säg till när du lagt till mej så lägger ja till dej!

kram

SADIA SHAH

finis! vad görs? kram :)

M Y W E S S T R Ö M

musik och småstädar lite ^^

lagt till dej nu jag åh :)

Cajsa

och ändå är man hälsosam...det kan inte bli bättre. :P hehe..xD måste sätta på lite kaffe till pappa nu xD hehe

Cajsa

så nu kokar kaffet så det är bäst för honom att han kommer snart..xD

Cajsa

hehe nice..xD

Cajsa

jag ska hem till mamma och pappa. själv?

Cajsa

oh nice! :D

alexandra | fotoblogg

jättefin bild på dej!

Saywoff - Celine

snygg ring! :)



Saywoff - Celine

God Jul önskar Saywoff! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: