by amanda

| Vardag
Idag när jag vaknade imorse hade jag sjukt ont i halsen och var super snorig. Hej och välkommen förkylning typ. Är super hes nu också, skönt. Så stannade hemma från skolan. Men trots det mötte jag Elin när hon slutat och vi gick hem till mig. Har hållt på med ett media projekt i några timmar och nu blev vi just klara. Ah så jävla nice! Puss ♥


we<3it
annaj ~

sv; det är bara bra! :D

Lisa

såå söta bilder!

sofia

okejj, samma för mig :D

LINNEA

härligt!

ssandra !

SV: Nej eller jag följer dig men jag slutar följa dig om du inte följer mig.

Cajsa

över julfesten som är i morgon. :/

M I N A B R U N

krya! :)

bexollila.

aaw tack så mkt :D

EmJo ' Flytta utomlands

krya :)



KRAM,

http://emjo.blogg.se

Nathalie

Fin blogg! Vad händer ikväll? :)

Hehe okej :D har precis ätit lite pannkakor :D

emma

Har precis lagt upp ett superinlägg om hur du kan tjäna stora pengar på din blogg! checka in vettja!

Det går ut på att du lägger upp reklam på din blogg och du får betalt via click eller om någon köper något ifrån din reklam :D



redan tjänat 40kr på 10 min ;)

MICHAELA - FOTO

Haft en bra måndag? :)

Sophie' ♥

- härligt, jodå det är bra med mig! <3

sofia

aadåå :D

LINNEA

älska we♥it!

♥Love found Love♥

Vill du bli Veckans blogg ? då borde du klicka på länken under och anmäla dig! :D



http://lovefoundlove.blogg.se/2011/december/vinnarna-i-veckans-blogg-ny-omgang-v50-.html



/LOVE FOUND LOVE♥

Ps: vi hoppas på att få över 100 deltagaren denna gången! :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja :)

underbara bilder!

Lisa

så lite så:)

CONVERSE

Allt bra idag? ♥

Anna med A

Tack!

annaj ~

Sv: Jaa :D

Cajsa

göres?

sandra

sv: jo min helg har varit bra, hur var din helg? :)

♥ maliinsfoto.webblogg.se

svar: ja! :D

EmJo ' Flytta utomlands

så lite så ;D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja :)

EMMAS!- julkalender i bloggen

sv: förlåt för sent svar! hur är det med dig ikväll? :)



var gärna med i dagens lucka:

http://eemma.se/2011/december/julkalender-lucka-nr-19.html#comment kramis

Cajsa

det vet jag inte om jag kan hålla med om. :P

MICHAELA - FOTO

sv: åh, krya på dig!

Med mig är de tbra :)

sofia

Tack :D

amanda <3

så fina bilder! älskar weheartit! :D



Kan du se vem kändisen är?

Kram! amandamj.blogg.se

Nathalie

sv: Skypar väl med mina vänner ;)

♥ maliinsfoto.webblogg.se

svar: tack! det är min bebis ^^

Anna med A

vad gör du? :)

Emma<3

Sv: Ja alltid lika kul ;)

hanna ♡

yes! allt okej med dig idag eller? :D

- Jacinta -

sv; de bra tack, haft en bra dag? :) ♥

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: vad glad jag blir! :)

jaa <3

ssandra !

SV: Okej då vet jag !

Är allt bra då? :D

FlizanLizan

sv: vad görs? :D

Amanda

Skit häftigt, är själv foto intresserad!

Riktigt snygga bilder! (:

Amanda

Sv: Yes! verkligen! :D

Amanda

Sv: Tack så jätte mycket! :)

Amanda

www.mandiie.blogg.se :)

- Swedish Source Of The PLL

sv; okej, jag svarar på kommentarer :P

Gabby

Gud vad snygga bilder!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: