Victoria's secret

| Inspiration





bella

okeeej, får komma på en bra fråga först.. ska tänka på det under maten, nu ska jag iaf gå och äta! kram så hörs vi sen :D

Anonym

yes :) superlätt!

Anonym

yes :) superlätt! plus att frakt kostanden inte stiger för postförskott och du slipper 29 kr för faktura :)

Anonym

det har jag aldrig hört talas om? Har du en kontokort så funkar det :)

Anonym

testa? det ska gå :)

MELI

sv. Gott:) målar naglarna:)

Anonym

jo men de superlätt, enklast egentligen, du klickar på köp sen kassan där klickar du ny profil och leveransadresser och gå vidare sedan kommer du till betalning du knappar du bara in nummret på kortet och ditt namn o klart :)

Anonym

det är jätte tydliga instruktioner du kan itne göra fel :) priva!

Jossi

Sv; Härligt :)

Det är helt okej med mig :)

Anonym

när uppgifterna är ifyllda klickar du på jag godkänner villkoren och gå vidare sen genomförbeställning på sidan efter. då kommer du automatiskt till betalsidan där du knappar in namn och kortnummer, alltså inte konto nummret p kortet :) sedan är det klart

SOFIA

Hoppas du har haft en fin helg! KRAM

Anonym

haha ja alla på framsidan sedan cvc är dom tre sistap å baksidan och sne datumet när kortet går ut :)

Anonym

jag ser de super :)

Anonym

det är ju söndag idag så på tisdag :)

emma

sv: hihi ja :) händer imon då? kram

Ja verkligen :D

Fett snygg header ! :)

Sugen på bloglovin byte ? Men jag gör bara med dom som är aktiva så äru det o vill ha många kommenterar i inläggen så kan vi köra på ett :D kram

Betty Svensson

Följ gärna min blogg med blogglovin så följer jag din också :)

bella

nu har jag skicakt frågan! :D

MELI

sv: Haha nej de är segt:)

gjort det nu :9<3

Låter perfekt jue (:

Hoppas du gillar att kommentrae vid frågestunder o såna sakser :)

kramen

Anonym

nu har jag gjort det! Gud vad många besökare du verkar ha, skulle du inte vilja hjälpa mig komma igång lite och länka mig? :D

♫♪ Sandra T

åh vad mycket fint :)

Jasmine

Hejsan! :)



Jag har just nu en tävling i bloggen där du kan vinna ett par örhängen, det vore jättekul om du ville vara med!



Länk till tävlingen: http://jasmines.se/2011/august/tavling-vinn-orhangen.html#comment



Kram

Anonym

jora lungt här , jobbar så det kanske är mindre kul :/

Johanna

Svar : Hihi tack <3

Cajsa

tack sötnos!

MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

sv: Haha förstår ja:)

bella

tack för svaret! :D



var gärna med i tävlingen jag precis la upp på blogggen! Du har chansen att vinna smink och smycken! :D lycka till! :*

' - Saveu♥ - ' Fobin, Musiken, Livet

spyfobin? haha förlåt hängerinte med :)

Sasha

Galet snygga klänningar det dära, måste beställa några :D



Sv; Älskar också deras smoothies :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: lungt :D

- Swedish Source Of The PLL

sv: allt bra med dig? :D

Gabbe

grymt snyggt =O!

sofia

dsm sötis! :D <3

Gabbe

sv: yes ;D

caroline

snygga!

ella

- okej, nice! :D

ronja

sv: tack :) snygga klänningar!

Cecilia!

Snygga klänningar. :)

Max L

Det var snygga kläder men det är en sak jag måste säga, det borde vara du som är modellen med kläderna istället ;)

Filippa | En fotogalen tjej

Sv; Tack! :)

JOSEFINE CHRISTIANSSON

SVAR; hehe ingen orsak :)

Enya♥

Sv; Å tack :D allt bra?

Angelica

Jag avgudar den korta längst ned. Wow!

Anna med A

vad gör du?

sandra

sv: ja verkligen /:

johanna

tack så mycket! Ja visst kan vi det. Säg till när du har lagt till mig så lägger jag till dig :D

flickaneemeliie

har lagt till dig på msn nu :)

HANNAH / SPOINK

Snygga!

Linda- Makeup!

skit snygga klänningar :)



Gillar du smink & Skönhet? Kolla in på min blogg och få lite inspriation :)

(förlåt om du inte gillar reklam, men hur skulle du annars få reda på min blogg? )

AMANDA FALK

otroligt vackra plagg :D älskar VS!!

Hoppas du haft en toppen helg & får en bra start på veckan imorgon!

Hanna

Jätte bra blogg!

moaa

Så himla fina ;o Vilken är din favorit utav alla? :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: