Film betyg

| Filmbetyg



5/5 hjärtan
Emma och Adam, som har varit vänner så länge de kan minnas. En natt är de nära att förstöra allt genom att hamna i säng med varandra. För att kunna rädda sin vänskap ingår de en pakt: No strings, alltså ingen avundsjuka, inga förväntningar, inga bråk, inga blommor och inget bebisspråk. Det innebär att de kan göra vad de vill, när de vill, var de vill - förutsatt att de inte blir kära i varandra. Frågorna som uppstår: Kan du ha sex utan att kärleken kommer emellan? Och kan vänskapen överleva?

Tryck här för att se trailern.

Jag tycker filmen var bra! Men det var en typisk film liksom, man visste exakt vad som skulle hända. Jag har alltså sett väldigt många filmer i denna kategori. Men jag gillar den! Jag tycker om hur man sakta men säkert ser hur känslorna börjar komma hos båda. Fast man blir nästan irriterad när Emma drar sig undan. Både Ashton Kutcher och Natalie Portman är ju såå snygga! Se den säger jag bara :)

Bild lånad från google

sandra

sv: yes det gjorde jag :) men var inte på elitnivå direkt haha

sandra

sv: nä, jag tränade inte tillräckligt mycket för att vara på den nivån :P tränade bara 2 gånger i veckan så..

XTIO HUMOR på HÖG NIVÅ

Om du får chansen att göra det så gör det. :) Hur gammal är du då?

ella

Hejsan, amazing blogg + hur fin som helst!

Allt bra med dig? :D



Kramar

Filippa

sv du är snygg älskling!

jessicaa

sv: ja, fast bara när man får se själv..

jessicaa

de*

Elin

Ska nog se den filmen! :)

JOHANNA & LANA

Hej!

Nu är veckans blogg finalisterna utsedda, och det är dags för röstning! Kanske är du en av finalisterna? http://johannesoilir.blogg.se/2011/august/dags-att-rosta.html

Tack för din medverkan! :)

Kram Johanna & Lana

XTIO HUMOR på HÖG NIVÅ

du är inte för ung då, om du itne vill sattsa på gymnasiet ivll säga. ;) KRAM

XTIO HUMOR på HÖG NIVÅ

jo det är ju sant. :)

ella

- varsågod :)

okej, de är fint de med mig!



gör du för skojsigt då?

kram!

sandra

sv: jo det var bra träning :)

JULIA ERIKSSON

Har frågestund på bloggen! Skulle bli jätte glad om du ville ställa en fråga. Kram

http://jjuliaeriksson.blogg.se/2011/august/fragestund-2.html#comment

sandra

sv: tror det kostar 100 spänn varje gång eller något sånt /:

sandra

sv: ja allt är dyrt nu för tiden /:

sandra

sv: ja usch..

sandra

sv: jo den har varit helt okej, din då? :)

sandra

sv: haha ja de kan jag förstå :D vad har du för handikapp i bowling? (om man nu säger så) :P

sandra

sv: okej för jag har en kompis som spelar bowling och han var med i SM i helgen :P

sandra

sv: vet inte vad det heter :P men han ska byta klubb nu när han ska flytta till uppsala..

sandra

sv: men det är något lag nere i skåne eftersom han bor där.. :P

steffi

fin blogg, har en tävling på bloggen som heter dagens blogg, lust att vara med? :)

http://blombackesflikka.blogg.se/2011/august/veckans-blogg.html#comment

Här är länken till tävlingen, hoppas vi syns! :)

sandra

sv: aha neeej tyvärr inte :P

sandra

sv: jag har inte gjort så mycket, storhandlat med mamma och sen bara varit hemma och tagit det lugnt, själv då? :)

Blerina MUQA

Jag har alltid velat bli en sångerska. Det är iallafall min dröm! själv? :)

Anonym

taaack :D

JännyElizabeth

härlig blogg och fina bilder! :)

kram

Anonym

- åh denna vill jag se!

Blerina MUQA

tack! fast jag kan såklart bättre än den videon.. ;)

♫♪ Sandra T

vill se den! :)

C ♥

Den där filmen är jätte bra :)

alexandra | fotoblogg

sv; tack, gör jag också!

den filmen är grym :D

julia

Så jäkla bra film! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: