by amanda

| Natur



Foto: Jag Kamera: Canon EOS 1000D

Påvägen hem från landet stannade vi i Norrtälje och åt middag på en pizzeria. Kom inte hem fören typ vid 10, gick ut och träffade Annie och Olivia. Vi satt bara och pratade. Nu chattar jag med Cecilia och Max, har även videosamtal med Filippa. Är super duper trött. Imorgon ska jag, Filippa och Elin in till stan. Men bloggar kanske senare. Puss&Kram

Cajsa

nej nu är det sängdags som gäller för mig. :) natt natt söt!

EMMAS!

tack :D

Anonym

- okej :) funderar på att köpa en sån , fått ett ganska bra pris för en. men ville veta vad nån tycker om den som har den :)

MELI

sv: Yep=)

Angelica

Jodå bra men bart sjuk så inte direkt gjort någonting :)

linnea

- okej! :D tack så mycket , tror jag kommer bli nöjd med den (a)

MELI

sv: Varit med linus:) sj?

MELI

sv: Mysigt:)

Angelica

Nja men de var vart okey ändå



Josefin

Pröva lyckan i någon av mina tävlingar! just nu har jag endast en tävling igång, där du kan vinna ett valfritt smycke! men det kommer nya hela tiden =)

bella

gött, det är fint :)

ida

grymt fina bilder! hur står allt till idag ?:D

kram

Max Larsson

Haha kolla jag blev nämnd :P

toves träningsblogg

tack tack

Angelica

Glömde berömma dig för de fina blom bildens ovan, Liljan är grymt fin :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. lungt :D!

Cajsa

god morgon söt!

EMMAS!

fin bild :D kram

alexandra | fotoblogg

sv; tack så mycket, rösta gärna på den här: http://bymalin.webblogg.se/2011/august/finalister-i-tavlingen-om-en-canvastavla.html#comment nr 8 :)

bella

Hej hej, Tack för din Kommentar :) Hoppas allt är bra med dig!

Följ mig gärna på bloglovin.

KRAM Bella,

MELI

sv: Hehe :D

jessica

sv: ja, själv?:D

Hanna

sv tack :)

fina bilder ! :)

E m e l i e

sv: ja :)

Guevacci.se

fina bilder :D

Malin - En musikblogg

Hej! Nu finns vinnarna av "Veckans blogg" uppe på bloggen. Vann du inte, så får du gärna anmäla dig igen: http://mallemusic.blogg.se/2011/august/veckans-blogg-vecka-32.html :)

(Länka eller följ mig på Bloglovin för större chans)

♫♪ Sandra T

fina bilder :)

LIENE

Gott med pizza<3

Fina bilder!

/lienes.blogg.se

Emmy Asklöf

sv; Förlåt för otroligt sent svar.

Jorå det är bara bra, med dig då? :)



Var gärna med i min tävling där du kan vinna en Goodiebag värd 1445 kr! :)

http://emmyasklof.blogg.se/2011/august/goodiebag-tavling.html

Kram

FANNY (:

Vilka fina bilder:D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: