by amanda

| Natur

Myspys idag med Meliina inne i stan. Vi tog en fika på Espresso house, satt och pratade och sen gick vi runt och kollade i någon timme. Mötte därefter Cecilia och vi åt lite på donken. Åkte hem till mig, bytte om och sen mot hallen. Det gick sådär att spela med det nya klotet. Öm om händerna och bla bla. Men de visade mig ett sätt så förhoppningsvis med lite övning kommer det gå bättre. När jag kom hem åt jag middag och sen gick jag ut på en liten promenad. Ligger i soffan och kollar på tv. Hörs senare, puss&kram

sv: jag kom precis hem :)

anna

sv: ja verkligen :D!



göru?

Sophie'

- men det gick bra ändå ^^

Josefine Andersson

pussel är faktiskt kul :o :D!

Cajsa

jo rätt ok faktiskt!:D

You make me smile

Åååh tack vad glad jag blir:)

S A R A

sv; va roligt :D

Jessica

Nu minns jag inte vad jag skrev (a)

JOSEFINE CHRISTIANSSON

svar; hoppad du mår bra idag raring!

JOSEFINE CHRISTIANSSON

ps. Jag har en liten fråga längst ner i mitt senaste inlägg som jag skulle uppskatta om du ville hjälpa mig med, enkelt och kort svar behövs bara :) tack på förhand, och kram på dig!

EMMAS!

jaa :D åh vill också ha espresso house och waynes coffee här -_-

lil' babustyle - foto & vardag

sv: har lagt till dig nu :D

claramaja

Faktiskt väldigt kul!:)

johanna

jaa jag blir så glad!:Dhaha

Zandra

sv: Aah :D

Johanna

Svar : Amanda, jag måste bara återigen säga tack för din fina kommentar. Den värmde verkligen massor.. Du anar inte!



Det där med falska vänner, det är inte lätt att ta reda på vilka som är falska eller inte, men jag lovar att du klarar av det! Du verkar också vara en stark och underbar tjej. Tack för att du ställde upp och pratade med mig ikväll, det betyder. Du ska veta att det bara är att skriva till mig när som om du behöver prata, puss på dig! <3

meli

sv: Taack :D

bella

ser ut som du har haft en fin dag :)

Amanda Jonsson

händer det någonting trevligt i helgen? :)

Angelica

Tack :) de var jätte kul :) haft en bra vecka?

alexandra | fotoblogg

så fin bild!

a' photography ♥

svar härligt, jag ska till skolan.

sonja

sv: De är bra :)

Händer idag?

jr

sho vad händer ?:)

Helena

brukar läsa din blogg men är dålig på att kommentera så ville mest bara säga Hej =)

amanda

ska snart göra iordning mig :)

Gabbe

sv: indeed =D

Anonym

Godmorgon :)

vad är dagens planer?

malin

sv: tack :)

Stephanie aminoff

Vilken fin blogg jag kommit till, verkligen jätte fin :D Kolla gärna in min och kommentera lite (a)



PS. är med i en tävling där man kan vinna en I phone 4 om man får många röster på en bild, alla inlägg med en fjäril på bild har en länk som man går in på och klickar på rösta. Gör gärna det, jag kan lägga till på bloglovin om du röstar :D



Här kommer länken också (A) http://sarasmatkasse.se/tavlingsbidrag-stephanie-lomma-fjaril

M A R I A~ Make cupcakes not war~

- jaha okej vad kul :D

en fråga, vad ska du ha för jacka i vinter:)? KRam!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: