by amanda

| Vardag


Ställde klockan på 11 idag. Gick upp, duschade, åt, packade och allt. Har bara smink och hår kvar innan jag är klar. Jag och Linnea ska åka in till stan och fika. Myspys, tror vi ska träffa Hempa en stund också. Vet inte när jag kommer kunna blogga igen, men det märker ni. Ha en bra dag ! ♥

Linda

Jag har tre stycken tävlingar i min blogg med fina priser (;

Glitter

så fin blogg <3

Sophie'

- härligt ^^

det är bra med mig :) <3

FlizanLizan

sv: allt bra med dig idag? :D

Cajsa

jo helt ok med mig. :)

Sophie'

- japp :D <3

a' photography ♥

kul att du är emd, allt bra?

LINDAVIOLA!

sv; Ja, verkligen :).

MyzaaN

hopaps ni får en trevlig dag :D

Zami

sv: Aah :/

Tack :)

Amanda Jonsson

Svar: åh, tack så mycket!

EMMAS!

vad fin du är :D

- Swedish Source Of The PLL

sv: härligt, jadå :D

sara

fin blogg! :)

julia

ALLT BRA IDAG ? :)

Kaffehörnan

Kul och komma ut en sväng

You make me smile

Fin bild :)

Linda

sv: Det var jätte gott (:

beccis

hej :)

hur är det idag?

själv mår jag fint.

thaipinnen

sv; nu är dagensbloggar uppe, kika inoch kolla om du är en av dom. om inte så finns det en ny chans igen :)

bella

taack :D

malin

fin blogg :)



var gärna med i dagens blogg! :)

kram

Jessica

Fin!

Tack så jättemycket :D

Blerina MUQA

sovit gott? :)

amanda

tack :) samma...

' Saveu ♥ Musiken, Fobin, Livet

ja men hösten är a big nono haha

Gabbe

sv: åh det är ingen fara ^^!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej, söt! :)

förlåt för sent svar, men haft mycket nu och imorgon drar till möja i fem dagar så nu blir det mindre blogg igen. men tänkte bara säga att jag lever! :)

Sophie'

- tack.. om jag ändå såg ut så där nu :( <3

ella

hoppas du haft en bra dag!

kram ^^

Cajsa

göres+

sara

sv; tack :-) allt bra med dig? :)

Zami

sv: härligt! :) allt bra ?

elin nilsson - eeelinnnnnn.blogg.se♥

sv; okej :) jo det är bara bra :D

Magda ♡

fin blogg!

allt bra? :)

EMMAS!

vad vill du tatuera för nåt då?:D

Felicia :)

allt braa? :D

lisa - mode foto vardag och ulrik munther

super fin blogg!! :D allt bra? :D

ronja

snyggo!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: