by amanda

| Porträtt


Igår chillade jag, Helena och Johanna hemma hos mig med godis och en film. Myspys, de åkte hem ganska tidigt. Idag har jag mest tagit det lugnt, spelat kort och sådär med Matte. Åkt ner till Simpnäs och ätit glass, spelat lite fotboll i trädgården o.s.v Sover i Norrtälje inatt och ska äta på resturang till middag. Men först ska vi ta båten till Waxholm och sen bli hämtade där. Men nu måste jag packa ihop det sista. Puss&Kram

XTIO HUMOR på HÖG NIVÅ

hejsan är det bra med dig? :) du jag har en liten snabb fråga! Nu när skolan kommer börja kommer du att blogga mindre då? Verkar som att alla ska göra det! :( Eller du kanske inte pluggar? Kram

sanashaba'

sv; hahah, älskar tatueringar just på handleden! :D

hahah ja det heter nog fotleden! :D

Merima♥

varsegod:D

Allt är bra här:) gör du?

wilmaaa

vad gör du för nånting då?:)

alexandra | fotoblogg

sv; förlåt för så sent svar men har varit en vecka i sthlm, men tack så mycket!

alexandra | fotoblogg

sv; är vi två om! :)

bella

det är bra idag ,hur äöre självda? :D

Helena♥

Sv: :) Allt bra ? ;)

claramaja

Precis avslutat ett förhållande.

Åh, vad bra!<3

anna

sv: tack :)



haft en bra helg :)?

LINDAVIOLA!

sv; I Göteborg :).

Anonym

hej! dom är är ett par tillsammans, omaka är lovely :D supersnygga lovar! har själv dom nästan vajre dag haha :D men om du vill beställa dom som ett par tillsammans så lägger jag in koden på 10 % på dom nu?

Cajsa

helt ok med mig med. :D

hihi tack:D fin bild också !

Gabbe

sv: jag gör inlägget genast ^^

Sophie'

- tack sötnos :D

ska snart sova så natti natti :) <3

jessicaa

sv: :D

Blerina MUQA

haft en bra helg? :)

Blerina MUQA

Jag har nu lagt upp en video på min blogg där jag sjunger.. Kommentera gärna vad du tycker så skulle jag vara mer än tacksam!! :-*

LIENE

Mysigt med godis och film:)

C ♥

Hej :)

Jag kom nyss tillbaka, hur har du haft det under tiden?

amanda

JO det är bara bra :)

' Saveu ♥ Musiken, Fobin, Livet

åh gör du?! :D tack.. va lite osäker när jag köpte den ^^

FlizanLizan

sv: hehe tack så mkt :D

Sofia - Vinn en ziperall på min blogg!

Har kört igång veckans blogg igen, var gärna med :)

meli

sv: Kolla tidigare inlägg ;)

Malin - Foto och musik

Hej! Nu finns vinnarna av "Veckans blogg" uppe på bloggen. Vann du inte, så får du gärna anmäla dig igen: http://mallemusic.blogg.se/2011/august/veckans-blogg-vecka-33.html :)

(Länka eller följ mig på Bloglovin för större chans)

My

hej :) vad gör du?<3

hanna

svar: taaaaaaack :)

Anna med A

vad jobbar du med?

Maria~ Make cupcakes not war~

- trevligt^^ jag bor på väddö ^^

my elfstrand

Du är så himla fin hjärtat!!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: