by amanda

| Vardag

Jesper Östlund är bäst ! ♥

Runt 7 fick jag och Cecilia något ryck och bestämde oss för att åka och bowla i allafall. Så hon, jag och Johan möttes i gullmars. Bowlade till klockan 21, vi vann en varsin omgång men jag hade mest total poäng ;) Hihi, sen åkte vi till donken. Satan vad mycket jag är där, men köpte bara en pommes :D Hihi, sen åkte jag hem. Nu tänkte jag ta en kopp te och bara ta det lugnt. Pussar amanda

MELI - boho & hippie inspired

sv: Okej:)

bella

okeej, samma :D

EMMAS!

jaa:D

MICHAELA VERITAS

KOLLA MIN BLOGG, SNYGGASTE BLONDINEN I STAN OM JAG FÅR SÄGA DET SJÄLV!! ;) KOLLA MINA HETA BILDER OCH LÄS MINA DJUPA TANKAR OCH FUNDERINGAR SAMT MYCKET MER!! JAG ÄR EN TJEJ MED SKINN PÅ NÄSAN MEN MED BÅDA FÖTTERNA PÅ JORDEN! JAG LOVAR ER, NI KOMMER INTE BLI BESVIKNA ;)

M *

- kul :)!

♫♪ Sandra T

tack :)

f

okej :D

Johanna

Svar: Hehe yes. Vart bor du föresten? <3

Johanna

Svar : Samma här :D Vart i Stockholm? <3

Ja eller hur! :)

emma

sv: åh va kul :D



godmorgon btw :)

Cajsa

allt bra med snyggingen idag då?

anna

sV: okej najs de :D



hur är de idag då?

sanashaba'

sv; godmorgon! allt bra?(:

MICHAELA VERITAS

Haha.. Här hemma pratas det snusk hela dagarna :P

Allt bra med dig? :)



Kram

Michaela Veritas



KOLLA MIN BLOGG, SNYGGASTE BLONDINEN I STAN OM JAG FÅR SÄGA DET SJÄLV!! ;) KOLLA MINA HETA BILDER OCH LÄS MINA DJUPA TANKAR OCH FUNDERINGAR SAMT MYCKET MER!! JAG ÄR EN TJEJ MED SKINN PÅ NÄSAN MEN MED BÅDA FÖTTERNA PÅ JORDEN! JAG LOVAR ER, NI KOMMER INTE BLI BESVIKNA ;)

bella

jag med :D

MELI - boho & hippie inspired

sv: Inte mkt, sj+ :)

Dressageponys

super härlig blogg! :)

Alexandra - Uppsalas största blogg

sv. hihi okej tack :D

EMMAS!

kanske ska till sstan :D dudå?:)

Josefine Andersson

hihi :D

Anonym

Hej söta du! hur e allt?

tänkte bara säga va med och tävla om ett present kort :) välj vad du vill ha! :) klicka på länken för att komma till inlägget :)

http://emsinthebox.com/2011/august/utkast-aug-11-2011.html#comment



hoppas du får en fin dag! <3

Johanna

Svar : Haha läskigt :) Jag bor hos min pappa varanna vecka och han bor i Hagsätra, (fett nära ju) och sen bor jag hos min mamma också i Haninge :D <3

MICHAELA VERITAS

Är helt confused about my hair.. fan då..

Haha

Jodå det är bara bra här med :)



Kram

Michaela Veritas



KOLLA MIN BLOGG, SNYGGASTE BLONDINEN I STAN OM JAG FÅR SÄGA DET SJÄLV!! ;) KOLLA MINA HETA BILDER OCH LÄS MINA DJUPA TANKAR OCH FUNDERINGAR SAMT MYCKET MER!! JAG ÄR EN TJEJ MED SKINN PÅ NÄSAN MEN MED BÅDA FÖTTERNA PÅ JORDEN! JAG LOVAR ER, NI KOMMER INTE BLI BESVIKNA

sanashaba'

sv; härligt! jo allt är fint med mej!(:

Händer sen? :D

emma

sv: hihiih ja :D kram

Dressyrteam

superfin blogg! :D

meli

sv: Okej:)

E m e l i e

sv: hah ja jag gillar den ;)

sandra

sv: hehe aa förstår det :P

JOHANNA & LANA

Kul att du är med! Lycka till!

Kram Johanna & Lana ♥

Ja de hade vi :D

Helena♥

Allt bra ? :)

Blerina MUQA

det fanns så mycket minnen på min gamla, vill starta på nytt.. huhu vgd?

Josäfin :>

Dö snygg bild :D

Anonym

http://stylegirl.se - trendiga smycken till otroliga priser!

VAR MED OCH TÄVLA OM EN EARCUFF IFRÅN http://stylegirl.se! Klicka på länken --> http://stylegirl.se/tavling.aspx



VINNAREN FÅR ÄVEN 30% RABATT PÅ HELA SITT NÄSTA KÖP HOS STYLEGIRL.SE!



LYCKA TILL! =D

claramaja

Skön bild!

sofia

fin bild :D <3

Anonym

Hur får man den effekten på bilder? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: