Jag trodde mitt hjärta skulle spricka

| Djupt

"Om du vore en tår i mitt öga, så skulle jag aldrig gråta, av rädsla att mista dig"

Jessica

Vad gör du då? :D

lovisa

sv: jaha samma hr:D

josefine

sv; skola, dudå? :D

Anna med A

sant :)

L.I.N.N.E.A ♥ [FOTO-VARDAG]

SV: Ont i huvudet och halsen:/

T I L D E ♥ - mode & fotoblogg !

vad gör du nu ? (:

neda

hej ! :D allt bra ?

Anna med A

et var gott :D

lovisa

sv;: jadu inte mkt:)sJ+

~ WHAT THE HELL

- typ allt, vet inte riktigt, men hon förstod inte att jag var tvungen att spara mina pengar till london och kunde inte slösa hur mycket som helst.. och då blev hon sur för vi inte kunde göra vissa saker och så, helt sjukt. <3

josefine

sv; härligt :)

josefine

sv; okej :p

olivia

söt blogg:)

alex (Gästbloggar)

ja då, hon är hos sin pappa o har inget internet så jag fick ta över :D

josefine

sv; :)

josefine

sv; jag kollar på halv åtta hos mig, vad gör du själv? :)

alex (Gästbloggar)

Ja då man ska ju va snäll mot dom man älskar ju :D

sofia

yes, vad gör du då? :D <3

josefine

allt bra med dig idag? :)

♫♪ Sandra T

fin bild!

claramaja

Ja!:D<3

linnea

haft en bra dag? :D

sofia

okejj, nå snackar på skype. Ska ta oxå och se de sen :D

sofiegotthold

- Ja, verkligen! Jag tycker faktiskt också det är skönt att vara tillbaks :) Har du haft en bra dag då? :) KRAM

josefine

sv; okej :D

sofiegotthold

- vad bra. min dag har varit jättebra! :)

linnea

sv: trevligt :) jorå det har jag

T I L D E ♥ - mode & fotoblogg !

jag med :D

t h a i p i n n e n ♥

fin bild :)

fatimaswary §

vad ska du göra imorn då? :D

chayenne

Härligt bild =)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: