Det som lever kvar

| Djupt

Just nu kan jag inte påstå att jag riktigt mår bra. Visst kan jag spela och säga att jag gör det, men då är det en lögn. Det är mycket som händer hela tiden. Och jag är trött på det. Jag känner en känsla, som aldrig försvinner. Jag kan inte sätta ord på den även fast jag känner igen den. Jag vet inte vad det är för något. Jag vet bara att jag har kännt såhär förut. Och jag hatar det. Det finns tider i mitt liv som jag vill ha tillbaks. Människor som jag har förlorat. Kärlek som jag slösat bort. Misstag som aldrig kommer bli ogjorda. Frågor som aldrig kommer bli besvarade. Föredetta vänner som aldrig kan förlåta något jag gjort. Händelser som lever kvar i minnet. Jag vill inte fortsätta med det här. Men jag är för feg, för svag. Jag vill springa. Bort ifrån smärtan. Bort från allt. Men hur mycket jag än springer kommer inte smärtan försvinna. Jag har inget val. Livet är inte rättvist, och så var det aldrig menat att det skulle vara.

Cajsa

åh, jag hatar den där namnlösa känslan! det är ju den som är värst! :O hoppas att du mår bättre snart sötnos!



sv.ibland får man vara lite fyndig för att få sig själv att må bättre.. .;-)

M A L I N

Haha, de står typ i alla bloggar man kikar in på xP

bex.

vaad gör du då :D ?

M A L I N

Jag följer dig nu, så säg till när du lagt till mig :)

SelenaGomezSwe

sv: YesBox ;)

Cajsa

du vet ju att jag finns här om du vill prata eller bara bli uppmuntrad. :) vill du bli uppmuntrad kan du ju bara tänka på hur ett bord ska kunna ta en bild..xD eller som min kompis säger när jag har panikattacker för att ändra mitt tankesätt "tänker du på björn-balle igen!?"... det gör mig alltid glad..xD

felicia

nu har svaren till frågestunden kommit upp, gå in o kolla sötis !:)

SelenaGomezSwe

sv: i morron ska jag plugga och träna småttingar sj? :P

M A L I N

Kuul! =)



Godnatt!

Cajsa

tack sötnos! <3 det betyder massor!

vad tycker du om bilderna i nya inlägget för övrigt? :)

Johanna

Haha jamen oja. Hade det varit en äcklig tårta hade det ju inte varit så bra ^^ hehe

bex.

ja med och duscha nmyss :D

Elin Toreborg-Foto

Hej! Nu är dagens blogg utsedd, gå in och kolla om det blev du! Annars kan du gärna försöka igen :D

Jojjjjoh - No regrets, shit happens

Jo bra ;) Göru?

M E R E I

- okej :)!

hanna ♥

inte mycke alls, händer idag? :)

ELLA GRÖN

jadå:)

Anonym

Hur ser din dag ut ? :)



www.michazz.blogg.se

HANNA

kungfu, såklart :D

sofia

hoppas att du kmr mår bättre snart! Jag vill oxå bara bort från denna jord, just nu. Men jag försöker så gått som möjligt!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. jaa :D

lovisa

godmorgoN:D

Nadja

Bara bra. =) Vad händer idag? =)

josefine

godmorgon :)

~ WHAT THE HELL

Godmorgon, sovit gott? :D

Annelii- <3

- Okej :)



Har din start på veckan varit bra? :)

M E R E I

- fint!

simone

riktigt snygga shorts :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: