Dagens outfit

| Outfits

Jag blev dagens blogg här ! :)

Idag när vi slutade runt kvart över 2 åkte jag och Filip in till stan. Vi köpte en chailatte till mig och hämtade ut hans id-kort. Därefter tog vi sällskap hem. Jag satt lite framför datorn innan jag gick ut igen. Mötte Gustav, vi tog en låång promenad. Gick runt lite överallt och pratade. Jag kom precis hem och ska snart träffa Emma. Jag tror hon är med Wille och Joel men är inte säker. Så får se. Men vi hörs senare. Kisses

Tröja från Ginatricot.
Tubkjol från Ginatricot.
Leggingsfrån Ginatricot.
Skärp från H&M.

Lindberg - Mode för killar

Delta gärna i Dagens blogg som avslutas ikväll! :)

Malin - En musikblogg

Fint!:)

Fin header!

lovisa

ha en fin kväll:)

ELLA GRÖN

vad har du gjort idag:?)

Cajsa

allt bra med dig idag då?

LINDAVIOLA!

sv; Tacks å mycket :).

Marielle

Härligt :) jodå bara bra :D ... hittar du på?:)

Jojjjjoh - No regrets, shit happens

Yes ;)

Läget da? :)

ronja

fin outfit :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja super mysigt :D!

Becca

sv: okey :D

allt bra med dej idag?? :)

~ WHAT THE HELL

- precis, men hon är ju som hon är.. <3

sandra

hehe ja :P

fin outfit! :)

a s t r i d

fin blogg! (:

Molly Bergström, UPPSALA

Äntligen hemma från träningen. Är heeeelt slut :P

Har du haft en bra kväll hittils? :)

Adda varann på face? :)

Alexandra - ♥

Snyggt! :D

hanna ♥

tack :)

Bysisters

snygg outfit!

sofia

tackar :D

fatimaswary §

tack :D

Ida

Jag är med :)

SARA

Fint :)

Molly Bergström, UPPSALA

Dans! :D

Snart sovadags!

Hoppas du haft en bra dag och att du sover sött i natt :)

Nattinatti kram!!! :D

Alexandra - ♥

Så lite så! :D

Allt bra med dig? :)

jennie

snygg outfit. gillade skärpet!

josefine

snyggt!

♫♪ Sandra T

snyggt!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: