Dagens outfit

| Outfits


Halsduk från Bikbok.
Tunika från Ginatricot.
Jeans från Puss&Kram.

lovisa

sv: ja absolUT:D

alex (Gästbloggar)

Gjort idag då? :)

Amanda ♥

SVAR jaa jag med!

LINDAVIOLA!

sv; Ne :(. Eller jo, stelopperera, men det vill jag inte, då kan jag ju inte böja ryggen xD.

Alexandra - ♥

Riktigt snyggt! :)

Fin outfit :D

Dilan Dilir

ja verkligen :)

fint!

Caroline

sv; jadå! :)

Hur är det med dej idag då? :)

A D E L I N A

snyggt!

Becca

sv: oj sent svar igen.. hihi haft lite lite tid då jag börjat mitt nya jobb precis :D

Hur är det med dej idag?? :b

Elli

Haft en bra dag?

Jojjjjoh - No regrets, shit happens

Ny chans kommer, va på hugget ;P

~ WHAT THE HELL

- tack ^^ <3

sofia

haha ehmm, hur kunde jag veta att du skulle skriva de? ;)

hahah ne men hur brukar du göra din smoothie? :D

Cajsa

haha tackar..xD allt bra?

Jessica

Jadå :D

claramaja

Haha, lite!;)

Jessica

haha, men precis ;)K

alex (Gästbloggar)

okej kul då :)

får se :D

~ WHAT THE HELL

hur är det idag då? :) <3

josefine

sv; tack :)

jennifer

skulle vara sjukt kul om du ställde någon fråga i min frågestund :)

Linnea

jättefin blogg! :)



http://liinneaszabo.blogg.se/



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: