by amanda

| Vardag
Godmorgon :) Idag är jag uppe i tid. Skönt, då slipper jag stressa! Jag är redan klar, så jag ska väl försöka gå hemifrån i tid också. Så jag inte kommer en minut innan vi börjar,, hehe. Vi slutar 4 som vi alltid gör på tisdagar. Blää, finns det värre?! Men det ska nog gå bra. De flesta lektioner fram tills lunch är i allafall okej. Vad som händer när vi har slutat vet jag inte. Men jag bloggar någon gång i allafall. Puss&Kram
Anonym

GodmrgoN,D

Nadja

Idag står det ärenden på schemat. =) Sovit gott? =)

lovisa

sV: idag har jag nyss vaknat:DSJ?

HANNA

haha okej :D

IDIS

Hej,sötan! Tävling på bloggen,var med! Skulle göra mig skit glad..!! KRAM

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack underbara du :)!

Sara

God morgon :)

ronja

sv: tack så mycket :) du är snygg!

thaipinnen

sv; hahaa okej :D

daniglitters

Sv: ok, den finns säkert på youtube:-) var gärna ed i in tävling! Hre bra:-)

Becca

hur står det till idag? :)

~ WHAT THE HELL

- tack :D

Jessica

Händer idag då? :)

Linnea

Var med och tävla om att bli dagens blogg! :D



http://lilliu.blogg.se/2011/april/tavla-och-vinn-en-lank.html#comment

sandra

vad gör du? :)

ELLA GRÖN

vad gör du då?:)

Annelii- <3

- Japp, ;) Tack för frågan!



Haft en bra dag i skolan? :)

sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Ska du göra något särskilt roligt i veckan då? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

Johanna

Goddag:)

jessica

sv' hehe tack :)

MADDES

Jag hade en mindre bra helg då jag drabbades av magsjuka/matförgiftning och var däckad lördag och söndag. Nu mår jag bra igen. Hur mår du idag?

Netty♥

sv' Det är fint med mig. Själv?<3

my wesström

här äre bra! :)

allt bra just nu ? :)

FlizanLizan

sv: allt bra? D:

Anonym

Hur dax gick du upp?:)

sofia

varse å tack sötungen :D nå min kille gjorde slut förra veckan, och sen fick jag veta igår lite saker om han så de gjorde allt typ bara värre. Och han är en skit kille har jag märkt, varit tsm me han flera gånger men förstått det nu.. vad har hänt me dig?<3

Jojjjjoh - No regrets, shit happens

Nåt kött och klyftpotatis blev det ;)

Jojjjjoh - No regrets, shit happens

Oj förlåt svara på fel! Här är ditt svar:

Jag har nyss käkat, nu svarar jag på kommentarer ;)

Elli

Har du en x8?=)

elin nilsson - eeelinnnnnn.blogg.se♥

sv:okej det är bra:D!

gördu?:)

elin nilsson - eeelinnnnnn.blogg.se♥

sv: okejj , grymt snygga var dom iaf!:)

Caroline

sv; joodå :)

Haft en bra tisdag då?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: