by amanda

| Vardag
Tjatja :) Idag efter skolan drog jag, Annie, Elin och Hanna hem till mig. Pluggade lite och sen drog Hanna. Vi andra åkte till Skanstull. Åt på donken och kollade lite i affärer. Jag köpte någon svart, glitter grej till ögonen. Efter det åkte vi till Bagis. Mötte Filippa, Hanna, Emelie, Julia, Linn och 3 andra tjejer. Emma kom efter en stund också. Vi gjorde inte så mycket. Typ alla drog hem. Jag åt, bytte om och mötte sen Annie, Hanna och Emma. Jag och Emma skulle springa. Så vi sprang en runda och gick lite (a) Nu är vi hemma hos mig och snart kommer Annie och Hanna igen. Vet inte vad vi ska göra resten av kvällen men jag bloggar nog senare. Puss&Kram

en gång i tiden var man snygg ! ;)
Amanda & Elin

tack så mkt :)

ronja

söt du var :-D

Cajsa

göres?

Beatrice Jakobsson (foto)

ja men asså jag höll med en kille för ett tag sen och sen helt plötsligt efter vi höll på började han skriva KRAM! :(

LINDAVIOLA!

sv; Ja, mitten längst fram :).

dreamsandthoughts ☆

sv: vet inte ;)

görs? :D

M A L I N

Tack, så snällt av dig! =)

ELLA GRÖN

tack så mycket;)

dreamsandthoughts ☆

sv: tv :)

dreamsandthoughts ☆

sv: big brother :) hihi

M A L I N

Är du en person med bra självförtroende? =)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jaa :D!

dreamsandthoughts ☆

sv: haft en bra vecka? :D

dreamsandthoughts ☆

oj, dag menar jag :)!

M A L I N

Njae, de tycker jag inte att jag har :PMen jag jobbar på det! =)

dreamsandthoughts ☆

så: så bra :D

bex,

aaw tack !

ful video på bloggen nu !

dreamsandthoughts ☆

sv: ja :D

M A L I N

Japp! =)



Godnatt!

Elin Toreborg-Foto

Hej! Nu är dagens blogg avslutad, gå in och kolla om det blev du! Annars kan du försöka igen :D

fatimaswary §

samma här :D

Cajsa

hihi ok..^^ jag har precis skrivit klart kvällens sista inlägg och ska snart gå och lägga mig. :) svarar på lite kommentarer nu bara. :P

josefine

sv; ah :)

Lotta

Sv: Jaa, sjukt gott vare! :D Vad har du för planer för idag då? :)

hanna ♥

typ samma :)

LINDAVIOLA!

sv; Gammal bild, men jag kan fortfarande göra så xD.



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: