by amanda

| Vardag

Jag, Elin och Filippa sitter hemma hos Filippa. Vi åt för en liten stund sedan, Filippa fixar sig och Elin ska typ duscha. När vi är klara med allt ska vi typ möta Annie och Hanna. Vad som händer därefter har jag ingen aning om. Men jag sover förmodligen hemma ikväll. Så jag bloggar antingen då eller imorgon. Ha en trevlig kväll !

claramaja

Allt bra?:)

~ WHAT THE HELL

- yes :) <3

Pygmépuffen som älskar att fota ♥

svar: ah just det, skit också -.- fast min före detta kompis tog hål i naveln med en lapp från sin mamma och ett godkännande via telefon, haha :P

maja

den är bra!:)

Alina

Allt bra idag snygging? =)

Anonym

Nice bild

Elin'

ja faktiskt :D

Magdalena

Fin blogg! :D

therese

fin blogg ^^

sandra

hehe tack, inte för att jag firar valborg på något speciellt sätt :P

Anonym

Ny tävling på bloggen, var med och vinn ett beauty kitt från the body shop!

Räcker med en kommentar så är du med och tävlar!

Lycka till!

Anonym

http://melinajohansson.blogg.se/2011/april/tavling-vinn-parlarmband.html#comment tävling i bloggen :)

Sandra G

fin blogg , har du gjort i dag ? :)

my wesström

tack <3

ser ut som du hade en bra sista april? :)

patricia

hehe tack :D

allt bra?

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv; man blir riktigt glad att man är där uppe igen! :)

Jessica

det hade vi verkligen :)

Pinkpiercing - [FOTOBLOGG] ♥

svar: taskigt -.- jag sa bara till mina föräldrar, att åldersgränsen är 15, så gick dom med på det :D

Maria

Okej var kvällen lyckad då? :)

Jadu , var sjuk så det blev att nörda igenom massa gossip girl avsnitt :P

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jaaa :)!

~ WHAT THE HELL

- ja :D

Alina

tack du!

Anonym

vsg ;)

FRIDA MARBE (www.marbes.blogg.se)

sv: kul att du är med i min tävling :)

LYCKA TILL :)

FRIDA MARBE (www.marbes.blogg.se)

sv tack :D

sandra

haha japp:P

Maja Linder

har du för dej då?:)

Jennifer

söt bild

Elin'

Hejsan! jag skulle vilja veta vad som kan få min blogg att bli bättre, vad tycker du att jag ska blogga om och vad vill du se i bloggen? Alla önskemål uppfylls förhoppningsvis! :) Kommentera gärna din åsikt! Kram !



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: