by amanda

| Vardag

Jag får typ ångest? Haha, vi vaknade nu och halva dagen har gått liksom? Kommer ta en himla tid innan jag är färdig för att gå ut, måste duscha och allt. Planerna för idag - Jag ska vara med brudarna. Vi ska träffa massa folk, brasan vid nytorpsfältet och ja.. Förutom att alla vi ska umgås är väl inte så mycket mer planerat. Kommer antagligen inte uppdatera mer ikväll om inte typ ett inlägg till. Så, vi hörs när vi hörs :) ♥

bild från typ 08/09 :)

sandra

Hoppas du får en bra valborg :)

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv; hahah såg en godis i sängen! :D

Cajsa

svarar på kommentarer och ska nog bara sitta vid datorn i några timmar.. ^^ väntar på att tiden ska gå. :P

patricia

härligt :) jo det är bra med mig!

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv; det kan så vara! :D

Jessica

Ha en bra valborgs nu :D

~ WHAT THE HELL

- ja, nå enormt! :) <3

tack sötis :D <3

patricia

jja :D

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv; haha nu ska jag gå och kissa på tal om ingenting :D

HANNA

tack .)

~ WHAT THE HELL

- om jag är! ;) <3

visst är den :D <3

Jessica

Varsågod & tack själv :d

~ WHAT THE HELL

- nepp ;) haha ^^ <3

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv; haha ja det är klart! :D

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv; ska iväg och grilla :D

patricia

jag gör inga bloglovin byten. :p

patricia

för jag väljer själv vilka bloggar jag ska läsa om dom andra väljer själva om dom vill läsa min blogg. svårare än så är det inte. :)

~ WHAT THE HELL

- haha jo ^^ men vi är ba inte tsm än ^^ vi ska träffas i helgen igen ;) <3

♥ KHANGKHENG

hoppas du får en trevlig valborg :D



kram ♥ KHANGKHENG !

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv; jo men jovisst ja :D

Beatrice Jakobsson (foto)

söt bild!

patricia

ja :)

HANNA

tack ^^ aa :)

Anonym

vill du vara med i dagens blogg ?

kika in då!!=D



Ha en trevlig fortsatt dag=)

Jessica

Så, vad gör du då? :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: lungt :)!

Maria

Hihi jaa, händer för skojj ikväll då?

FRIDA MARBE (www.marbes.blogg.se)

var gärna med i min tävling där du kan vinna ett snyggt smycke!



http://marbes.blogg.se/2011/april/tavlingsdax-kimstore.html



(sorry om du inte gillar sånna här kommentarer)

samira

nice blogg.



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: