by amanda

| Natur

Okej, nu har jag kämpat med att svara på komentarer och nu orkar jag tyvärr inte mer "/ Klockan börjar bli mycket och det är skola imorgon så jag ska snart göra mig i ordning för att krya ner i sängen och dejta kudden. Idag har jag och Annie typ bara legat hemma hos henne och kollat Gossip girl. Vi tänkte njuta av solen men jag hade ont i magen och hon hade huvudvärk så.. Påvägen hem kom även Filippa helt random så satte mig och pratade med henne. Menmen, imorgon ska jag träffa Cecilia. Så jag bloggar när jag kommer hem efter det. Puss&Kram

Foto: Jag Kamera: Canon EOS 1000D

hanna ♥

japp :)

Pinkpiercing - photos by me ♥

svar: varsågod! :D

allt bra? ^^

♥ KHANGKHENG

härligt ;) ska strax lägga mig :D

TOVE

fin bild!

allt bra idag annars? :)

Jenny

sv; njaa, trött ich årkar inte dra mig till skolan s; hur är det själv?

sandra

sv: det var så lite så :)

lovisa

kul att du är med :D

Anonym

varse god =)

allt bra?

junie

så nu följer ja dig :))<3

FlizanLizan

sv: tack så mkt :D

adina

fint! hur är det :)?

ronja

sv: tack :)

fin bild!

JULIA ERIKSSON

härlig blogg du har!

elin nilsson - eeelinnnnnn.blogg.se♥

sv: :D!

gördu?:)

LADY UMBRELLA

sv: härligt! Det är toppen med mig :)



Vad gör du då?

dreamsandthoughts ☆

jo de är bra :D

claramaja

Allt bra?:)

HANNA

tack :D

jr

Ja ;) vad händer just nU?=

Anonym

Tack :D

lovisa

sv: haha förlåt är lite yr i bollen:P Min dag var bra!:) själv?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack tack :D!

lovisa

Kul att du ärmed i veckans blogg:)

JULIA ERIKSSON

sv; så lite :D är allt bra med dig?

dreamsandthoughts ☆

sv: japp :D

Mariam

Sv. Mmm.. Fast nu har de löst sig så nu är jag inte sur längre :)

sofia

haha nee, tror nog inte de var min haha xD :D <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: