by amanda

| Övrigt

Åkte ner till hamnen och tog lite bilder. Vi har gäster så ska gå och vara lite social med dom innan jag åker hem. Eftersom jag ska träffa fina vänner direkt så vet jag inte när jag kommer kunna blogga nästa gång. Men det märker ni, vi hörs då. Puss&Kram



Caroline

sv: okej ^^



fina bilder :)

hanna ♥

japp :D

Jenny

jag har startat en tävling ''gissa vem?'' på min blogg, ta chansen! eftersom ALLA som svarar rätt får en länkning (:



tips: ni ska gissa på den 3:dje bilden, annars om ni visste endå vem som var på den 3:dje bilden, men gissade tex. på den översta bilden där det står instruktioner så har ni ju gissat på fel preson. Så ni ska gissa på den sista (3:dje bilden) som 2 andra bilderna som är i bilden med instruktioner är bara där sådär random ^^ Lycka till!

Jessica

Jadå :D

sofia

bara ta de lugnt å njuta av dom sista dagarna av påsklovet, vill verkligen ha en vecka till :D Dusj? :D

Stuffstuff - den proffsiga bloppisen

Sugen på fler plagg, accessoarer elr nya prylar?

Kika då in på bloppisen!



www.stuffstuff.blogg.se

-inte som alla andras ;)

Moa

Vilken fin blogg!! :D Jättefina bilder i både inlägget och i headern! :D

rebecka.blogg.se

sv; ja :D



har du haft en bra dag? :)

elin nilsson - eeelinnnnnn.blogg.se♥

sv: :D

fina bilder:p!

lovisa

sv: vad händer ikv?:D

Johanna

Åhh va härliga bilder ! :)

sandra

fina bilder :)

wilmaaa

allt bra?:)<3

bex.

najs de :D allt bra idag?

ronja

sv: tack :)

härliga bilder!

aww

jo de var det . men de var min idrottslräare som märkte det .. <3

juliaericson

Nu är frågorna&svaren OCH bästa fråganlänken uppe!

kika in och tusen tack för din fråga/frågor.



Hoppas du får en underbar söndag!

kram

Clara

Dagens bloggar är utsedda, kika in om det blev du och anmäl dig till den nya omgången! Kom ihåg, du får gärna anmäla dig igen även ifall du vann!! Snabblänk: http://clarasandberg.blogg.se/2011/april/vinnarna-ny-omgang.html#comment

jr

Haft en bra dag ;)?

bambi

sv: Det var så lite så! :)

kram!

Mickis

Fina bilder :)

Jag har måste klara provet :)

<3

Lisa

sv; varse ;) allt bra med dig idag?<3 :)

Mariam

Sv. Lika gammal som du :)

N A T H A L I E n y r é n

DAGENS BLOGG, PÅSKSPECIAL - vinnare & ny omgång!

cindy

thank u :)

LADY UMBRELLA

allt bra? :)

hanna ♥

dagens blogg vinnarna uppe på bloggen nu - kika in! :D

© Pinkpiercing - photos by me ♥

åh, va fin bloggdesign du har! :D

TOVE

grymt fina bilder & headern är underbar :)

Emma

sv: nice :P jag har varit i stugan ;) :D

ELIN- mode & vardag

å vilka fina bilder! :D <3<3

SANNA

SV: Okej! :) Jag kollar på Eclipse med pojkvännen :)

allt bra? :D



Kramar, Sannaakarin!

junie

fin blogg, följa varan via bloglovin ? :)

Josefine-Foto & vardag♥

Fina bilder!! :D

nikki&felicia

vi har frågestund i våran blogg, släng in en fråga vettja! :) http://latjoolajban.blogg.se

Anonym

härliga bilder =)

jenny

Tips mig med ditt tips! har ett inlägg med EXEMPEL på tävlingar, men kom gärna med egna tips/exempel (: ( det går fortare för mig att välja ut en ny runda av ngn tävling, genom att ni har röstat ) (:

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. tack tack :D!

Maria

Bilden på fjärilen på din header är jättefin :D

samira

Fin blogg. kika gärna in min:)

Felicia :)

allt bra? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: