by amanda

| Vardag

Hallå :) Idag grillade jag, Annie och Cecilia. Mysigt sällskap men grillningen gick inte så bra. Vi fick inte igång grillen, fast vi gjorde precis som vi gjorde för 2 dagar sedan och då gick det ? -.- Menmen, sen drog vi hem till Rikard. Hoppade studsmatta och så kom Svante och Tage. Efter det åkte vi till Björkhagen. Cecilia drog hem och vi träffade Filippa M. Max och Jacob kom också. Hälsade på en massa. Gjorde inte så mycket. Kom hem runt halv 12. Jag och Filippa M sitter framför varsin dator och Annie spelar spel med syster och hennes kompis ;) Haha, bloggar imorgon. Puss och Kram !

hejsnygga.se?! :D

Emlan-foto

hehe :) Planer inför helgen då? :)

emina

tack!:D

Mariam

Sv. Hihi :D

cindy

jo¨råå, det funkar :)

lovisa

vsg:D

Moa

Sv; Var med bästavänn i mölnvik

amanda ♥

händer idag :)?

T I L D E ♥ - mode & fotoblogg !

mm hihi

Rösta gärna på mig om att vinna helgensblogg (:

www.sofiahanden.blogg.se

~ WHAT THE HELL

- Tack sötis :)

Linnea ♥ Photography

SV: Vad kul att du är med!:D

Allt bra??:D

elina

javisst ;)

LINDAVIOLA!

sv; Varsågod :).

Sara

Söta :)

Johanna

Mysigt att grilla, Jag blir så sugen på att göra det själv när jag läser om alla andra som gör det. Kanske måste dra ut ikväll och göra det då ^^

jennifer / photography

Fint! Jag chillade bara med familjen :)

Netty♥

sv' Ligger i sängen och svarar på kommentarer :)<3

GUEVACCI

gott me grillad :) Jadu, försöker bli av med min förkylning..inte kul och bli sjuk precis på lovet :/ hur mår du idag?

jr

Är sjuk ..;(

SANNA

SV: Härligt! :D Det är bara bra med mig :)

Ska du hitta på något roligt i påsk? :)



Kram

{Emma}

sv: halsfluss, öroninflammation och bihålesinflammation ;D

ronja

sv: haha ;-)

söta!

L I N N englund

Fin blogg ! Ska du göra idag ? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: