by amanda/svar på tal

| Vardag

Leo om Ljuuuuuv hämnd Leo !:
Det sista bilden är ju söt
svar: ja verkligen, men lite drogad :)



Färgningen är färdig. Det blev helt okej. Mörk brunt typ, skiftar lite i rött tror jag. Måste fråga tjejerna imorgon om det gör det för är inte säker. Jag kan väl inte säga att jag är nöjd, men inte missnöjd heller.. Jag vet faktiskt inte. Ska bara chilla resten av kvällen för är riktigt trött. Idol nuuuuu, vi hörs senare. Pussar amanda <3

hårfärgen :D

nya leggings, behövdes !

under färgningen !

Före & Efter

sofia

kikar in i din blogg och hoppas att du har haft en bra onsdag:) kram

Anonym

hej allt bra :D+

elinochamanda

sv: Tack så mkt. Ja jag skrev allt själv. Och tack för du läste lite ! :D

soofie

sv: härligt =)

soofie

sv: ojj ingen aning xD vi åkte birka paradise och den stanna på gotland i två daar :)

cindy

jodå, det har varit helt okey :) din då ?

Beatrice Jakbobsson [foto]

håller med färg :)



snyggT!

Felicia

va fint det blev, tack som rösta också! :)

härligt, jo bra :)

M A L I N :)

HAha det kan behövas ibland :P

cindy

vad bra :)

Felicia

allt bra då?:)

cindy

hahaha xD vad menar du med för mkt punkt på min bloggadress ?

liindblaads

jaa visst är de :D

va tycker du om skånefruar och kungarna av tylösand ?

soofie

sv: ja :D, fest varje kväll.. och man träffade nytt folk osv :)

LORISSA LOVEBOMB

sååå fint :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: