by amanda

| Övrigt
Nu är jag hemma igen :D Och vi har verkligen haft roligt ! Fast vi missade en del saker som jag hade sett fram emot att göra. Men vi var trötta, frysna och ah .. Det började i allafall med att vi kom dit ganska sent. Åkte direkt ut med båten, åkte på vågor i sån hög fart så Filippa ramla ner från där man sitter ner på golvet :D Sen drog vi hem igen, bytte kläder och lagade mat. Pommes med något kött och bearnaise sås. Snackade om typ allt, diskade och sen drog vi ut. Gick till Ica och där träffade vi Hannas kompis Emma och någon kille. Vi satt och snackade och sen drog vi. Gick runt lite och sen träffade vi Emma igen. Och ah, vi var ute jätte länge. Sen drog vi hem och åt efterrätt, somnade någon gång runt halv 2 kanske? Vaknade vid halv 11, gick upp och åt frukost. Städade och packade och sen åkte vi hem. Dom skulle till grönan idag så därför åkte vi hem så tidigt. Jag själv ville inte följa med, det är såååå tråkigt ! Jag ska bara ta det lugnt idag istället. Men vi hörs senare, pussar amanda <3

Vi tog inte så många bilder som jag hade hoppats på, men det regnade och min systemkamera tål ju inte regn. Men förmodligen kommer fler bilder ikväll när Filippa lagt in dom hon tog :)



nääääärbiiiiild ? :o








josefine

- allt bra med dig ? :)

Cajsa

haha, tack sötaste..xD

L I K E S O F I E [foto]

SV; hihi :)

men vad gör du då?

Lindberg - En av dom få killarna som bloggar

söta bilder! :D



sv: Jaa och denna designen ska jag ha kvar :)

soofie

allt braa :)?

Dolly

åå ge mig maat

sigge

söt blogg!

hu må du?:)

kram

sandra

härligt!

Fanny

Vad mysigt! :D

H A N N A ★

ska snart ut med kompisar :D

elin ★

du är nu med & tävlar.

lycka till! :)

FlizanLizan

sv: tack så mkt :D

soofie

sv: okejs :D

M A L I N :)

Du och den där asiatiska tjejen som jag tyckte att ni såg ut som tvillingar (:

toves träningsblogg

:) min helg har bara flygit iväg..

massa dans, ätardag, älsklingen kom hem och träna en del.. händer i veckan då?



Du missar väl inte tävlingen :)

http://tovestraningsblogg.blogg.se/2010/september/tavling.html

ronja

sv: vet inte, vi fick vattenpipan av någon som skulle gå från baren, haha :D

Anonym

hej allt bra :D?

jenniifer - photography

sv. va kul att du tycker det!

med mig är det me bra :) taack så mkt!



mysig bild med ljuset :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: