Obeskrivlig kärlek

| Djupt
Jag älskar dig mer än du tror.
I mina ögon är du den finaste på denna jord.
Hur ska jag kunna beskriva dig när det bara finns 29 bokstäver?
Det är omöjligt. Du kommer aldrig förstå.
clara

Vackert<3

Lindberg - En av dom få killarna som bloggar

Har exakt samma problem ! :(

sofia

joodåå dusj?:d

marcus

sv; jag mår toppen =) vad gör du?

Mathilda

Naw, shit happends:o

ange

Musik också. :)

matilda

nejmen tänkte på din text :)

livet är för kort , kärleken är för stark .

Kärleken övervinner tanken om att livet är för kort fatt stanna upp :)

Lindberg - En av dom få killarna som bloggar

Nej men asså texten? Du kan inte förklara hur mycket du älskar en viss person?

ange

Mm

N

hitta på denna söndag ? :)

Dolly

tack baby

soofie

sv: tack :)

soofie

sv: den är tagen med en vanlig kamera

LINA SANDSTRÖM

hey snygg, allt bra eller? :]

LINA "FINA" SANDSTRÖM

gött o höra hörru ;)

jo det rullar på som vanligt!

vad händer? :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: