"ljudet av din röst"

| Djupt

"Jag vet att ljudet av din röst kan rädda min själ"

M A L I N :)

Tack så mycket (:

Dolly

vilka fina ord

elinochamanda

sv: asså jag själv tycker det, men sen va det så länge sen jag hade min riktiga hårfärg så jag vet inte ritkgit.

Och skulle jag bli brunhårig ska det nog vara mörkare än mitt vanliga :D

Fanny

Svar: Samma :D Ja, super gott! :D

H A N N A ★

jo, jag har skola imorgon ;)

Mathilda

ja så då får man dra till med sådana drastiska metoder :)

N

redigt fin bild gumman.:)

' OLIIIVEEN

okej :)

fina ögon ! :D

AnnA €

inte mycket :)

malin

ååh vad fina ögon :)

sandra

fina ögon!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: