Hiss/Diss

| gästblogg

Vad tycker ni om dessa skor ? Själv tycker jag att dom är vrål snygga!
Något jag absolut ska köpa, riktigt snygga. Men som sagt, vad tycker ni ? :)
clara

Nej, eller jo. Men det spelar inte så stro roll<3

ronja

HISSHISSHISS! älska kilklack ♥

varifrån är skorna? :)

melinda

såna har jag :D fast med dragkedja som dekoration.

fanny

jajemen :)



uhh hatar dessa skor haha!

ronja

sv: tack :)

aokej!

Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: så kul :)

Therese

Nä:P

M A L I N :)

hihi okej :D

Anna med A

ja :D

Anita

Sv: Jo ganska nöjd, riktigt bra ny börja kamera tycket jag. Men blir ju köpa något mycket bättre senare om jag ska fortsätta fotografera :)

Therese

Mm:) Dd?

fanny

visst var dom :D

M A L I N :)

Det blir att gå i skolan o sen göra läxor :D

L I K E S O F I E [foto]

Sv; yes ^^

Lanah

Sv: Varsågod! Jag hissar dessa. :)

w :)

gjort idag? :)

Julia

Jag har en veckans blogg på min blogg, varför inte ta anmäla dig!



Mvh

Julia



P.S hiss till skorna!

Anna med A

Tack :D

Kimiya

diss n´tycker jag :d



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: