Gästerna börjar trilla in.

| gästblogg
nu kommer gästerna en efter en, och antar att det snart är middag, jag och jessica har lega och sovit, så vi håller på och fixar oss NU !? när gästerna redan har kommit ;) haha, så det kan bli.
Ska fortsätta göra mig klar, så man kan gå ut och börja hälsa :)
Dolly

tack babe :)

Linnea

Gud vad söt bild :D !

soofie

sv: härligt :) jodå de är bara bra, va gärna med i veckans blogg i min blogg:)

Alina

jo det är kanon! =) ha en fin kväll!

amandaisenberg,

sv: ja, jag tyckte att det skulle vara skönt att ha en sån till vintern! ;D

Dessan

privata skolor? :S

M A L I N :)

Tack (:



hoppas du får det kul med dina gäster (:

soofie

sv: tallrikar till gäster :) går juh på hotell & resturang

Anna €

tack :)

Mathilda

ja fifan dagen har vart kanon ;D sj ?:D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: