Gästbloggning.

| gästblogg
Hej jag heter Ellen och ska gästblogga åt Amanda medans hos är på Gotland. Kommer inte blogga lika mkt och lika bra som amanda, men ska göra mitt bästa :)
Just nu har jag och joel (min pojkvän) precis ätit lite, eftersom att det tof ungefär 2 timmar för mig att komma hit, för tåget sega sönder totalt ! :o Så det var riktigt jobbigt, men nu är jag här, ska vara lite social med joel nu.
Ha det bra :)

soofie

sv: :D, händer denna fredah ?

Emma-FOTOBLOGG

Trevlig helg på dig!:)<3

Mirelle

Bara bra!

Vart bor du då?

Jessica

Haha. Vad gör du ?

sofia

varse:D

Erika

sv. Visst är den bra :P

cindy

hello :) hur är det ?:)

aye

Tjohejsan^^

Delta gärna i dagens-blogg-tävling i min blogg =)

Allt du behöver säga är att du är med<3

Ha en fortsatt underbar dag<3

toves träningsblogg

jag ska precis lägga mig men svarar på de sista frågorna i bloggen.. :)

Äntligen är det helg, händer det något kul?

O L I V I A T H E B E S T

sv; hihi ja :)

H A N N A ★

haha, yes! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: