by amanda/dagens outfit

| Outfits

Hello :) Gotland snart, äntligen ! Jag har verkligen sett fram emot det, och tjatat om att få åka dit enda sen i våras. Hade velat åka dit i somras egentligen men vi hade aldrig tid. Men bättre sent än aldrig, right ? ;) Drog från skolan runt halv 2, fixat det sista och tänkte slänga in ett snabbt inlägg. Ellen kommer som sagt blogga åt mig, jätte snällt av henne ! Men vi hörs när jag kommer hem igen, pussar amanda <3

halsduk från åhlens
kofta från ginatricot
rosa linne från grekland (fått av pappa)
vitt linne från bikbok
leggings från ginatricot

sofia

hoppas att du får en bra fredag:)

mathilda

sv: jaha kul! har du stuga eller något där? :D

Jag ska nog bara slappa! ;)

Therese

Det är bra:) Tack!!

sandra

sv: det var så lite så :)

Viktoria - The one and only!

okej då ska jag kolla lite extra på dem nästa gång jag tittar :)

L I K E S O F I E [foto]

Sv; yes :) vad gör du?

M A L I N :)

okej :P

Fanny

mysig outfit! :D

N

hitta på denna fredag ? :)

FlizanLizan

sv: najs,yes ;)

Felicia

Nice ;o va me kompisar och så :)

Anna med A

okej (:

sofia

Snygg outfit btw! :)

Anonym

tack!

Dolly

allt bra idag?

m'

vad gör du? + har du bloglovin':)?

malin [fotoblogg]

hoppas du får en bra helg! :)

Neha

SNygg t-shirt:D

vicky

Allt bra? :) <3

ange

Ååh, snyggt linne.

ronja

fin outfit :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: