by amanda/dagens outfit

| Outfits

Jag har precis kommit hem. Mycket tidigare än vad jag hade tänkt mig, men My behövde åka hem och plugga. Vi träffades i allafall centrum någon gång efter 2, gick och satte oss i fyren för att snacka. När vi kände att vi snackat om det mesta drog vi hem till Wille där han, Svante, Tage och Viktor var. Även Emil följde med när vi stötte på honom på vägen. Satt och kollade på film, och när den var slut åkte My hem. Jag och Viktor tog sällskap och nu sitter jag framför datorn och lyssnar på musik. Ska förmodligen plugga lite hade jag tänkt, men är så osugen man kan -.- Men ska försöka i allafall, men vi hörs senare. Pussar amanda <3

snygg bild :o

idag har jag på mig;
kofta från veromoda/only
linne från bikbok
jeans från jc/crocker


bilder från idag

oj, suddig :D


my älskling, jag älskar dig !

Jessica

Haha okej :P

Linäh

Har svarat på alla frågor nu ;)

Erika

Fin outfit :)



sv: Visst är den filmen bra :p

Anna med A

idol?

sandra

fint :D

Mäster katt

sv: Tack :D

Dolly

tack så mkt

Josse

tack! :)

Fanny

Snygg outfit :D

sandra

sv: hehe okeej :)

det är som jag, är inte ett dugg lik mina syskon.

L I K E S O F I E [foto]

Sv; okej ;p



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: