by amanda

| Vardag

Ni ska veta alla där ute, att jag är så trött så tror att jag kommer somna när som helst. Och det vore ju inte så bra eftersom jag måste se idol först ! Jag somnade till omed i soffan hemma på håltimmen så höll på att komma försent (a) Hur som helst så drog jag hem direkt efter skolan, kollade på gårdagens idol avsnitt och pluggade lite. Åt middag för en liten stund sen och har kollat lite bloggar. Tror jag ska lägga mig i sängen och läsa lite, men vi hörs senare. Här kommer dagens outfit och bilder från igår. Pussar amanda <3

kofta - adidas.
linne - bikbok.
jeans - nudie




Anita

Fin blogg :) har oxå en 1000d :D

PAUSE

du är inte ensam :P jag är också trött

Lanah

Fina bilder. :)

louise

vill du vara med och tävla ? anmäl dig bara att du är med på min blogg :) ha en bra dag :) Louise

Josse

jadå :D

Anonym

asm ju :)



tack så jätte mycket!

Anonym

hej allt bra :D?

Josse

yes, fast inte nu ;)

Beatrice Jakbobsson [foto]

tack, dina ord värmer :)



förlåt för sent svar men, har rätt mycket nu att tänka på.

Anita

Sv; bra ju :) jag går ju foto på gymnasiet och skulle hemskt gärna öppna något eget inom foto om ett par år :)

sandra

tack =)

Josse

vet inte riktigt: )

allt bra då=? :D

LANJA - www.lanjas.blogg.se

Vill du få tusentals besökare till din hemsida helt GRATIS!?

Daaah, vem vill inte?!



Rekomenderar er stark att bli medlem på http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=lanja (!!) Statestiken & kommentarerna kommer Direkt! Haha det är sant! Varit medlem på den ett bra tag nu, och som sagt har jag rejält många läsare! Så.. varför inte dela med mig av mina secret-tips?! Nu när jag faktiskt inte behöver dom längre! Du blir lätt medlem http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=lanja.



Lycka till.. ;)

www.lanjas.blogg.se

http://www.nattstad.se/LANJAS

ronja

fina kläder!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: