by amanda

| Vardag

Helllooooooooooooooooo !
Idag slutade vi 4, drog in till stan med Filippa, Emil och Erik. Köpte en sak åt Filippas mamma, kollade runt lite och drog sen till Kärrtorp. Jag och Filippa tog sällskap med Erik hem och nu sitter vi hemma. Ska snart äta middag och förmodligen ska vi efter det åka lite flakmoppe. Ikväll ska vi även åka till mamma för att hämta min dator m.m Men vi hörs lite senare, pussar amanda <3

gamla bilder just nu för att jag sitter framför gemensamma datorn.

soofie

har också sån tröja ^^

allt bra idah ?:)

ronja

sv. tack :)

fin bild på dig :)

N

weheartit.com

Beatrice Jakbobsson [foto]

svö okej :D

snygg TRÖJA!!!!!!

cindyndy

fin blogg :D

toves träningsblogg

hejsan gumman..

jag kom precis hem från dansen, ska snart äta mitt kvällsmål.. själv då?

Anna med A

vad gör du? (:

jenniifer - photography

sv. hihi ingen fara :)

Fanny

Svar: Okej, det blir en lite lättare imorgon då! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: