by amanda

| New in, Vardag

Idag har det varit en riktigt bra dag för att vara en torsdag. Vi slutade ganska tidigt, så jag, Elin, Filippa, Natou, Amanda J och Yosra drog till fyren och chillade en stund, även Muffe, Erik, Matte och Emil kom förbi. Sen drog Amanda J och Natou och My kom så resten av oss tjejer gick till centrum. Jag och Yosra gick och mötte Tage och Wille. Vi satt och snackade ett tag och efter en stund kom dom andra, fast inte My. Vi satt och gjorde lite hemliga saker, hihi ! EFter ett tag drog Filippa och Elin så vi andra gick till Solariumet. Träffade Matte, Erik och Viktor. Men vi drog igen, hem till Wille. Satte på en film och efter halva filmen kom Filippa och Elin, Yosra drog. När filmen var slut drog Filippa och Elin hem så då var det alltså jag, Wille och Tage kvar. Muffe kom och vi alla gick hem till mig en snabbis för att jag skulle hämta en tröja. Emil kom efter en stund och vi gick runt, chillade och sen drog jag hem. Just nu sitter jag och äter middag. Men vi hörs nog senare, pussar amanda <3

Som några av er kanske vet så kom min pappa hem från Grekland för drygt 2 veckor sedan.
Och det här köpte han till mig, linnet + dolce gabbana tröjan.
Har inte hunnit ta bild tidigare så det fick bli nu.