by amanda

| Vardag
Klockan börjar bli mycket så jag ska snart göra mig i ordning för att sova. Inte än, men är riktigt trött. Fast jag kommer typ aldrig kunna somna, har fått jätte svårt för det på senaste tid. Imorgon kommer dagen att tillbringas med Ida om hon inte måste plugga. Vi får se, annars vet jag inte vad som händer. Men vi hörs imorgon. Pussar amanda<3

Jag älskar er från djupet av mitt hjärta
ELLA GRÖN

jaha okej, jo jag har typ gjort samma, fast jag har varit tvungen att packa också:P

N

får säga desamma :)



hittat på idag ?

L O V I S A - följ min blogg

sv; tack. :)

LORISSALOVEBOMB

sv: okej :) Vilket fint foto :D

Dolly

:)

Jessica

Svarar på kommentarer. Haft en bra dag?

soofie

sv: härligt :), jodå de är helt okej :)

LINNEA

vad sött !

olivia -drömmen mot att bli fotograf

härligt kompisfoto :D



sv: jo, ja mår fint :)

Fanny

Vad härlig bild!



Svar: Varsågod! :)

sandra

aww

Tim

sv: haha, förlåt det var lite luddigt kanske xD menade bara att om man börjar tappa kontakten så tar det inte så lång tid innan man knappt pratar alls. saker har en tendens att gå fort när det inte är något bra.

VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg

sv: ja superkul:D

H A N N A ★

haha, yes :) kraaam <3

M A L I N :)

har du en tvilling :O (:?

det har jag med (:



jo jag tänkte att ni får vänta och se (:

t h a i p i n n e n ♥

vad fina alla är !:)

My

Fin blogg (:

Becka - Livet genom min Sony Ericsson lins!

Härlig bild!

Netty

sv' tack så mycket :)

Amanda

Oobs sry xD asså min data typ dampar ;) haha okeyy ;)

elinochamanda

fin bild ! :D

Anonym

Fin blogg :)

ronja

fina ni är :)

ange

Okej, går den på bio lr? :)

EMMA HJÄRTA EMIL

- ja :)

Mathilda

mjahaja okej okej !;)

c

fin bild på er :)

M A L I N :)

Fy fan vad coolt att vara så lika :O helt otroligt :O :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: