by amanda

| Vardag
Godmorgon :)
Jag vaknade runt halv 9, gick upp lite över 9 för att slippa behöva äta frukost ensam. Sen dess har jag suttit framför datorn och kollat runt lite. Idag ska jag träffa Filippa. Vi ska se på bio, I rymden finns inga känslor. Hoppas den är bra :D Ikväll ska vi kanske träffa Ida och några av dom som var med igår. Vi får se efter bion helt enkelt. Kameran är med hela dagen så ska försöka ta massor av bilder. Pussar amanda <3

konstig bild, tack jag vet :)
Beatrice Jakbobsson [foto]

sv: nej men gud vad jobbigt! :/



jag tänker mamma kan ju inte säga att jah måste vänta ett år för att ta hål i naveln om jag fick det av mina vänner :D

johanna

Hej !

Nu är det såhär att jag har precis startat min modeblogg. Skulle vara jätte kul om ni ville kika in och kolla lite. Hoppas det är något som intresserar.

sarah

fin blogg :)!



följa varann via bloglovin? lägg till mig isf och sen säg till så lägger jag till dig med!:)

N

samma här :)

Beatrice Jakbobsson [foto]

sv: har inte pratat med mamma. :)

sarah

har lagt till dig :D

Dolly

jepp jepp

N

hitta på idag ? :)

Beatrice Jakbobsson [foto]

sv: jaha :P

Becka - Livet genom min Sony Ericsson lins!

Kul med bio! Hoppas filmen är bra!

LINNEA

nej!

Tilda

Fin blogg:D

Har veckans blogg på min blogg..<3

Kolla in om du har lust o vara med..<3



Kram

N

va mysigt :) för min del blir det kalas sedan utgång med brudarna (:

sandra

de är bra, sj? =)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: