by amanda

| Övrigt

Och nej jag har inte färgat håret mörkbrunt ;)
Föresten, ett stort grattis till Pavel & Melker som fyller fjortisar idag !


Hello :)
Jag kom hem för en liten stund sen, och ni alla ska veta att jag är riktigt trött !
Som Ida redan skrivit så drog jag, Ida och Conrad hem till mig och gjorde kladdkaka.
Vi kollade på tv och dunkade musik en stund också innan vi drog ut.
Gick till Kärrtorp där vi träffade Nisse, Vigge, Sigge o.s.v
Vi drog till fyren parken, satt där en stund och sen drog jag och Ida hem till mig för att äta.
Efter vi gjort det gick vi hem till Conrad där han, Nisse och Joel (tror jag han heter)
Sigge kom också efter en stund men då drog vi ut.
Träffade alla andra igen, stog i centrum och så.
Även Filippa och Hanna kom och gjorde oss sällskap.
Vi satte oss i fattig men efter en stund drog vi in till Slussen.
Skulle möta någon där mend det blev inte så.
Vi åkte tillbaks till Kärrtorp och sen drog jag hem.
Resten av kvällen ska jag bara chilla, kolla på någon film eller så.
Men vi hörs senare. Pussar amanda <3

japp, så här blev jag på min enskilda bild idag på skolfotot :)
bild lånad från stjärnstudio.se




N

ja om det ändå vart det..

Jessica

Fint :) Hur e det med dig då? :D

Anonym

tack ! :)

fint skolfotot blev :)

H A N N A ★

tack så mycket, jag blev nöjd jag åxå ;) :) kraam

CarolynAh (working for wetdreams.se)

Hejj! Ser gott ut! :) I mitt senaste inlägg har jag fotat Jo's och undrar nu vilken din favorit är.. gå in och kika nu!

Bamsekram!

Beatrice Jakbobsson [foto]

sv: jo :D

ska få ta hål i naveln kanske.

armband

och mobil får mer imorgon :D

Beatrice Jakbobsson [foto]

sv. varför inte ? :)

L

ska duscha nu :D

Beatrice Jakbobsson [foto]

sv: okej, jag har inte pratat med mamma ännu :)

N

aw tack sötnos :) sovit gott?

sara

de två senaste bilderna gör mig väldigt hungrig ;)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: