by amanda

| Vardag

Jag är fortfarande hur trött som helst så jag tänker strax göra mig i ordning och sen gå och lägga mig. Sen Matilda gick har jag bara suttit framför datorn och kollat på fångarna på fortet. Fast har ätit och svarat på komentarer emellan. Imorgon börjar jag 9 och slutar ganska tidigt, vi har bara 3 lektioner, fast de är långa ! Så efter skolan ska jag vara med Filippa. Fast någon gång runt 7 ska jag hjälpa mamma med en sak så jag tjänar 100 kr =D Men vi hörs imorgon innan jag drar till skolan eller efter. Det märker ni. Pussar amanda <3

bild tagen i våras, jag älskar dig gumman !

MissCM

sv: tack för länken till tröjan! :D

Julia

Sv; ;) Var bor du? :)

soofie

sv: tack :), härligt, jodå trött bara xD

Cissi

Godkväll, haft en fin dag? :)

Robert Pattinson Crew

det jag skrev till johanna var att vi har copryightskydd på hela hemsidan, alltså får man inte kopiera något vi översatt. vilket du hade gjort delvis. Och detta vet johanna om.

Sara - Mamma till Nova

Hoppas du haft en bra dag! =D

M A L I N :)

Tack så mycket (: <3

Millah

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Sandra

Gokväll vännen! Idag har jag varit i skolan och sen kikat på sambons fotbollsmatch.



Vad händer under morgondagen då?

Kram

Minna

Fin blogg, och jättefina bilder :) Hur mår du idag?

ELLA GRÖN

okej, vad bra då!:)

det är grymt jobbigt, och just nu har jag jätte mycket att tänka på så det blir liksom inte att jag jobbar på lektionen, jobbigt!:p

Zandra

vilken fin blogg du har! och det här var en otroligt härlig bild :) glad torsdag!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: