Film betyg

| Filmbetyg


 
2/5 hjärtan
Mia är en stökig 15-åring som bor med sin mamma och jobbiga lillasyster. Hon har stängts av från skolan och är utfrusen av sina vänner. Hennes mamma, som själv var ett barn när hon födde Mia, kan inte riktigt ta på sig föräldraskapet på grund av sin egen förlorade ungdom och bryr sig ofta mer om sina egna pojkvänner och fester än döttrarnas välmående. Men in i deras liv kommer en ny man – Connor - som är rolig, charmig, snygg och bryr sig om dem alla.Till och med Mia börjar öppna sig för honom.

tryck här för att se trailern.

Jag tycker att filmen var riktigt dålig. Den låter bra när man läser vad den handlar om men det var ett misstag. Värdelös och både jag och mamma satt och väntade på att den skulle ta slut. Visst är det är stark film och så, men jag tycker fortfarande man kunde ha gjort den mycket bättre. Se den inte !

bild lånad från google

TOVE

japp;>

ja får hoppas de ;d

Anna med A

skola och kompisar :) du?

fucking awesome - en gay blogg

sv: okej :) hur står det till med dej idag då?? :D

sandra

sv: så lite så :)

Alexandra - vadfanskajagheta.se

Vinnaren av dagens blogg finns uppe kika in om du vann eller anmäl dig till den nya tävlingen här under :)

http://vadfanskajagheta.se/2010/november/onsdag-dagens-blogg-2.html

sandra

hihi tack :)



då kanske man inte ska se den där filmen då :P

Linda - ndaiL

vad gör du?

Becca

sv: jo då bara fin fint :b

snart är det ju jul så jag måste bara fråga va du tycker om julmust?? :D hihi!!



p.s ska vi följa varandra via bloglovin? ;)

Netty♥

sv' jag tror hon tackar ^^

ange

Jaa, snygg var den inte . . . men cool :D

TOVE♥

aa, vad gör du nu?:)

Anna med A

okej :)

L I K E S O F I E [foto]

- yes ^^

fanny

haha ja precis;)



ska ladda hem film även om du tyckte den var dålig:D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: