by amanda

| Porträtt

Just nu sitter jag och kollar på film. Bring it on - Fight to finish, jag har sett den hur många gånger som helst. Hur som helst så var det ett tag sen jag berättade vad jag gjorde. Så jag gör det nu. Cecilia drog från mig, vid 5 kanske ? Då satt jag framför datorn och hade tråkigt ända tills 6 någon gång då jag drog och mötte Annie. Vi gick till Alex och hämtade Filippas nycklar. Hemma hos henne hämtade vi en sak och träffade sen Jair och Ida en liten stund. Efter det åkte vi till Kärrtorp, gick till fyren och sen kom Issa, Emelie och Laura. Vi satt och snackade med dom innan jag och Annie gick hem till henne. Tage, Wille och Micke kom. Vi låg och kollade på film. Runt halv 11 drog jag hem och sen dess har jag inte gjort något speciellt. Men nu ska jag fortsätta kolla på film, pussar <3

w :)

okej:) inte så mke just nu!

D A N I E L A ♥

- jadå:)

D A N I E L A ♥

- jag vet inte ännu, får se kanske bio:)själv?

w :)

ah såäre:)



hur mår durå?

Malin

fin blogg:)

kommentera & kolla gärna in min

C E C I L I A ♥

Söööt bild! :) ♥



Haha vi är uppe sent fan ;)

LiNN*

vill du vara med i min frågestund? Om du ställer en bra fråga så dår du en länkning av mig till frågan sedan när jag svarar? =) Kram Linn

Becca

Hey tjejen!! :) hur står det till med dej idag? =)

LINDAVIOLA!

sv; Tack :).

LiNN*

händer i helgen har du ngt planerat? =)

Fanny

Svar: Ja, det hade vi verkligen! :D

mathilde!

festaa!:D

H A N N A ★

haha, :)



hoppas att du får en fin dag idag! (:

Vanessa

Snygg design

Netty♥

sv' yes:)

gessica

fin blogg <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: