by amanda

| Vardag




Såhär har i stort sätt våran lördag sen ut. Ida kom till mig tidigare idag. Och vi var hemma hos mig. Fixade oss och tog sjukt många bilder, men alla såg förjävliga ut så ni får bara de ovan -.- Och sen låg vi på golvet i mitt rum och kollade på bilder, skrattade ihjäl oss! Fick seriöst ingen luft, höll på att smälla av .. Har inte skrattat så mycket på läääänge. Sen drog vi i allafall till Skanstull och åt lite på donken. Sen åkte vi till Kärrtorp och där mötte vi Matthew och Matte. Vi gick hem till mig. Gjorde typ ingenting, kollade lite på tv. Sen drog de hem medans jag och Ida stannade kvar. Sen drog vi till centrum, köpte godis och sen förbi Ida för att hämta saker. Och sen hem till mig. Nu sitter vi framför varsin dator och ska snart sätta oss och mysa med godis och någon film. Hon sover här idag ! Vi hörs kanske senare. Vi får se om jag orkar blogga. Pussar amanda <3

ELLA GRÖN

nej, inte så mycket, köra skoter, bara vara hemma:)

my elfstrand

ni är så jävla snyggisar!

ronja

fina bilder :)

GUEVACCI

oki, vad händer denna söndag? :)

u name it

SV: Jag ska bara hänga med bästisen!

Linda - ndaiL

it was :D

angelica

grymt fina! :)

Netty♥

sv' ja verkligen :D

tovesegnablogg.blogg.se

Varsegod! Allt bra idag?

Bee

sv; söta bilder :)

bex.

fina bilder :)

sv : jo de är bra :)

L I K E S O F I E [foto]

- ja ^^



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: