by amanda

| Vardag

nu är det snart läggdags. jag har precis kommit ur duschen och håller på att föna håret. sen ska jag läsa och smsa lite innan jag somnar. ikväll har jag bara tagit det lugnt, kollat på paradise hotel och små fixat lite. imorgon är det fredag, skönt ! men det innebär att det är min sista dag på Locum, synd :( efter vet jag inte vad jag ska göra, men funderar på att åka till pappa och umgås lite med honom. men vi hörs imorgon, godnatt <3

idag inne på h&m, ska jag slå till ? :D

aww

jodå, alltid mysigt på gotland :D

angelica

allt bra? :)

Jojjjjoh - Karlstads största blogg

Kollar på Tusenbröder ;)

wilmaaa

oja:)

vad gör du?

haha, tack :D

Netty♥

sv' hon ska bara ha bilderna sen ska den göras :)

nadjamelzen

tack sötnos!<3

m'

ja :D men nu ska jag traska vidare till skolan!=)

MATHILDAAZ ღ - vinn armband

Jättefin klänning ju :)

fannny

snygg den var:D

jenniifer - photography

sv. va bra! med mig är det toppen :)

oliviathebest,

Hoppas du har en bra fredag ! :)

- M a r i a

Passa på att anmäla dig till dagens blogg!(=

sofia

jo verkligen :D

Anna is the shit!

I KNOW :'D jag är sötast på dom (A)

Fanny

Svar: Ja :D Har du bakat några lussebullar eller pepparkakor än då? :D

Sara - Only me

sv. :d

va göru?

tovesegnablogg.blogg.se

Inte mycket själv då?:)

LINA HAMMARSTRÖM

så snygg outfit!



Btw så vill jag bara säga att jag har skrivit ett inlägg om hur farligt Coca Cola egentligen är. Skulle vara kul om du tog en titt och får dig en tankeställre. Det är tyvärr farligare än vad du tror och du vill ju inte utsätta din kropp för farliga saker?!... :-)http://linahammarstrom.blogg.se/2010/november/coca-cola-varre-an-vad-jag-trodde-1.html#comment



ha en bra kvälll :-D

Bella

ja, de va snyggt:D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: